English

رییس ستاد انتخابات استان یزد؛

تلاش ‌همه دست اندرکاران باید جلب مشارکت حداکثری مردم باشد

رییس ستاد انتخابات استان یزد ادامه داد:‌ به گفته رییس جمهوری مسیر هر تغییر و توسعه‌ای از طریق حضور در پای صندوق‌های رای اتفاق می‌افتد، بنابراین تلاش ‌همه دست اندرکاران باید جلب مشارکت حداکثری مردم باشد.

تلاش ‌همه دست اندرکاران باید جلب مشارکت حداکثری مردم باشد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، احمد ‌ترحمی بهابادی معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد در نشست مشترک ستاد انتخابات استان یزد افزود: در شرایط کنونی مشارکت مردم مهم است و به فرموده مقام معظم رهبری برای حفظ امنیت و آبروی نظام و ایران اسلامی وظیفه داریم در انتخابات مشارکت پرشوری داشته باشیم.

رییس ستاد انتخابات استان یزد ادامه داد:‌ به گفته رییس جمهوری مسیر هر تغییر و توسعه‌ای از طریق حضور در پای صندوق‌های رای اتفاق می‌افتد، بنابراین تلاش ‌همه دست اندرکاران باید جلب مشارکت حداکثری مردم باشد.

رییس ستاد انتخابات استان یزد افزود: جلسات ‌ستاد از چند ماه قبل به صورت منظم و هفتگی برگزار می شود و آمادگی کامل در برگزاری انتخاباتی سالم، قانون‌مند و با حضور حداکثری مردم در استان فراهم است.

ترحمی خاطرنشان کرد: شهرستان یزد با استقرار بیش از نیمی از شعبه های اخذ رای ، وظیفه سنگینی در برگزاری انتخابات پیش رو دارد که تمام تمهیدات و امکانات لازم در این زمینه از سوی فرمانداری اندیشیده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر