English

استاندار یزد؛

ارتقای امنیت در برگزاری انتخابات و حضور حداکثری مردم مهم است

استاندار یزد گفت: در آستانه برگزاری یک انتخابات بزرگ هستیم و تامین امنیت و آرامش هم در برگزاری انتخابات و هم در به وجود آمدن فرصت و زمینه‌های حضور حداکثری مردم اهمیت بسیار بالایی دارد.

ارتقای امنیت در برگزاری انتخابات و حضور حداکثری مردم مهم است

محمدعلی طالبی استاندار یزد اظهار داشت: امروز فضای همدلی و همکاری خوبی بین دستگاه‌های امنیتی و انتظامی استان برقرار است و اشراف خوبی در حوزه‌های مختلف وجود دارد.

وی تصریح کرد: همین موضوع ما را کمک می‌کند به اینکه بتوانیم با اجرای برخی از برنامه‌ها و طرح‌ها، ارتقای امنیت بیشتر و آرامش بییشتر کمک کنیم.

استاندار یزد افزود: به ویژه در شرایطی که در آن واقع هستیم و از یک طرف بحث مسائل و مشکلات اقتصادی می‌تواند بستر ساز برخی از جرایم باشد اما جدیت و اهتمام دستگاه‌های مسئول به انجام وظایف خودشان سبب شده که بتوانیم این شرایط را در استان یزد به خوبی مدیریت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر در آستانه برگزاری یک انتخابات بزرگ هستیم که حساسیت‌ها و شرایط خاص خودش را دارد و تامین امنیت و آرامش هم در برگزاری انتخابات و هم در به وجود آمدن فرصت و زمینه‌های حضور حداکثری مردم اهمیت بسیار بالایی دارد.

رئیس شورای تامین استان یزد با بیان اینکه این موضوع از طریق تعامل و همکاری خوب نیروی انتظامی با دستگاه‌های مسئول در برگزاری انتخابات میسر می‌شود گفت: نکته‌ای که به عنوان یکی از رویکردهای نیروی انتظامی مورد توجه است، بحث توجه به حقوق شهروندی، رعایت حقوق متهمان، توجه به توقعات مردم در حوزه مسائل امنیتی است که مورد تاکید قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه