English

استاندار یزد؛

زمینه گردشگری و اکوتوریسم چهار فصل سال در یزد وجود دارد

استاندار یزد گفت: در استان یزد شاهد همه نوع آب و هوایی هستیم بویژه اینکه در چهار فصل سال زمینه گردشگری و اکوتوریسم وجود دارد.

زمینه گردشگری و اکوتوریسم چهار فصل سال در یزد وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد گفت: گردشگری پاسخ مناسبی برای اشتغال زایی استان یزد مخصوصا در حوزه اشتغال تحصیل کردگان است لذا هم در فعالیت‌های کوتاه مدت و هم در برنامه آمایش استان به این سمت حرکت کرده و حمایت ویژه‌ای از بخش گردشگری خواهیم داشت و در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.

طالبی افزود: استان یزد دارای استعدادهای زیادی است و در زمینه گردشگری مورد توجه بخش زیادی از گردشگران داخلی و خارحی قرار گرفته بویژه آنکه در روستاها نیز شاهد ایجاد اقامتگاه‌ها و بومگردی‌ هستیم و حتی باعث مهاجرت معکوس شده و از شهر به روستا مهاجرت کرده‌اند و این فرصت باید به صورت ویژه مورد حمایت قرار گیرد. 

وی ادامه داد: از مسئولان کشور نیز تقاضا داریم نگاه ویژه‌ای در زمینه اختصاص منابع ملی به استان یزد داشته باشند و کانون گردشگری استان یزد در حال حاضر مورد توجه واقع شده و افراد زیادی در این زمینه فعالیت دارند و در صورت حمایت شاهد موفقیت‌های بسیاری در این بخش خواهیم بود و البته گردشگری در هم تنیده شده با بخش‌های دیگر و اگر مورد حمایت قرار گیرد شاهد رشد و جهش دیگر زمینه‌های استان خواهیم بود .

 استاندار یزد اظهار داشت: در این استان شاهد همه نوع آب و هوایی هستیم بویژه اینکه در چهار فصل سال زمینه گردشگری و اکوتوریسم وجود دارد و این شرایط در معدود نقاط جهان وجود دارد لذا با توجهی که به بخش گردشگری بویژه گردشگری روستایی شده شاهد رشد این بخش در استان یزد خواهیم بود و البته نقش مهمی در کاهش آمار بیکاران و اشتغال زایی جدید خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه