English

استاندار یزد؛

طرح بازآفرینی دولت آباد یزد تا پایان سال جاری اجرا شود

استاندار یزد تاکید کرد: طرح بازآفرینی مجموعه تاریخی دولت آباد یزد تا پایان سال جاری اجرا شود.

طرح بازآفرینی دولت آباد یزد تا پایان سال جاری اجرا شود

به گزارش خبرگاری موج یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد در نشست ستاد بازآفرینی شهری استان یزد با اشاره به ارائه تدوین سند راهبردی حفاظت از مجموعه تاریخی دولت آباد یزد در این جلسه اظهار داشت: انجام این طرح توسعه که مورد نظر تولیت موقوفه دولت آباد ‌است کار بسیار ارزشمندی است که باید از ظرفیت های استانی و ملی به منظور اجرای این طرح استفاده شود.

استاندار یزد ادامه داد: البته این طرح قرار بود قبلاً به طور محدودتری اجرا شود اما در حال حاضر مجموعه گسترده تری را شامل می شود که امیدواریم مرحله به مرحله با تصویب اولویت های این طرح شاهد باشیم که طرح بازآفرینی مجموعه تاریخی دولت آباد یزد تا پایان سال جاری اجرا شود.

طالبی افزود: همه دستگاه های ذیربط استان یزد باید برای اجرای این طرح اهتمام لازم را داشته باشند و برای اصلاح قراردادهای طرح تفضیلی و اجرایی ظرف پنج ماه آینده اقدامات لازم انجام شود.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: لازم است در طرح بازآفرینی مجموعه تاریخی دولت آباد یزد نظر تولیت این مجموعه موقوفه نیز لحاظ شود و جذابیت های گردشگری، اجتماعی و فرهنگی نیز در این طرح مورد اجرا قرار گیرد.

طالبی بیان کرد: اجرای طرح بازآفرینی مجموعه تاریخی دولت آباد یزد می تواند جاذبه های فراوانی را فراهم کند و خدمت خوبی در این راستا به مردم و شهر یزد ارائه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی