English

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد؛

مهم‌ترین وظیفه در این مقطع زمانی ایجاد امنیت روانی است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد گفت: ایجاد امید، آرامش و امنیت روانی در جامعه از مهم‌ترین وظایف در این مقطع زمانی است.

مهم‌ترین وظیفه در این مقطع زمانی ایجاد امنیت روانی است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، احمد ترحمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد با اشاره به شرایط فعلی کشور، اظهار کرد: دولت ‌تدبیر و امید در صف مقدم رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است و در این مقطع از زمان ضروری است بین مردم و مسئولان، اتحاد، هم‌افزایی، همدلی، درک عمومی و تفاهم به وجود آید .

وی با تأکید بر این که نباید اقداماتی انجام شود که امید مردم به یأس و ناامیدی شود، افزود: ایجاد امید، آرامش و امنیت روانی در جامعه از مهم‌ترین وظایف در این مقطع از زمانی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: برای حفظ نظام، حمایت از دولت و سایر قوا که همه اعضای یک پیکر هستند در اولویت قرار دارد و دولت تلاش می‌کند علی‌رغم همه شرایط تحمیلی و تحریم‌های ظالمانه در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارد.

‌ترحمی یکی از وظایف اصلی وزارت کشور را برگزاری انتخابات دانست و تصریح کرد: در اسفند ماه سال آینده انتخابات مهمی را در پیش داریم که باید با تلاش مضاعف انتخاباتی سالم، با نشاط و با مشارکت بالا همراه با رفع نواقص احتمالی را برگزار کنیم.

این مسئول در پایان سخنان خود اداره کل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری را آیینه تمام نمای حوزه معاونت ‌سیاسی دانست و ضمن تقدیر از تلاش‌ها، تعهد و جدیت عباس حیدری مدیرکل سابق دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری برای سیدمهدی طلایی مقدم در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت نمود و گفت: با شناختی که از ایشان داریم امیدواریم بتوانند منشاء خیر باشند و اقدامات اثربخششان ‌را به زودی مشاهده کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه