English

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد؛

حضور ۲۶۰ غرفه در نمایشگاه کتاب و مطبوعات محلی و رسانه‌های یزد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: در دوازدهمین نمایشگاه کتاب و مطبوعات محلی و رسانه‌ها در یزد 70 هزار و ۶۸۸ عنوان کتاب در 260 غرفه با نگاه ویژه به کودکان حضور خواهند داشت.

حضور 260 غرفه در نمایشگاه کتاب و مطبوعات محلی و رسانه‌های یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: در دوازدهمین نمایشگاه کتاب و مطبوعات محلی و رسانه‌ها 70 هزار و ۶۸۸ عنوان کتاب از ۱۷۲ ناشر مستقل در بخش عمومی و کودک و نوجوان و ۲۰۷ نمایندگی نیز در بخش‌های یادشده عرضه می شود.

وی ادامه داد: دوره کودکی و نوجوانی بهترین زمان برای شکل‌گیری فرهنگ کتابخوانی و مطالعه است، محور فعالیت‌های نمایشگاه توجه خاص به این گروه سنی شده است.

به گفته جوادیان زاده در حاشیه نمایشگاه، برنامه‌های جنبی مرتبط با انتخاب یزد پایتخت کتاب کشور در سال ۹۸  پیش‌بینی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد درباره برنامه های حاشیه نمایشگاه کتاب امسال گفت: تجلیل از برگزیدگان و مروجان برتر حوزه کتاب و  تجلیل از روستاهای برگزیده دوستدار کتاب را خواهیم داشت.

جوادیان‌زاده از افزایش سقف بن الکترونیکی خرید کتاب در جشنواره خبر داد و گفت: در نمایشگاه علاوه بر حذف بخش کتاب کمک‌ آموزشی و بخش ناشران خارجی، کتاب های دانشگاهی با سختگیری بیشتری برای حضور در نمایشگاه پذیرش شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تاکنون ۲۶۰ غرفه برای ناشران منظور شد و در صورت ضرورت تعداد غرفه ها افزایش می‌یابد و نمایشگاه همه روزه صبح ها از ساعت  ۹ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰ برای بازدید مردم دایر است.

گفتنی است: دوازدهمین نمایشگاه کتاب و مطبوعات محلی و رسانه‌ها از ۲۳ الی ۲۹ بهمن‌ ماه در محل جدید نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر یزد برپا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر