English

امام جمعه یزد:

دشمن تدین و تفکر را در آموزش نشانه گرفته است

امام جمعه یزد گفت: نباید بگذاریم دشمن سه اصل مهم تدین، تفکر و تعقل را از آموزش در ایران بگیرد.

دشمن تدین و تفکر را در آموزش نشانه گرفته است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد روز شنبه در دیدار جمعی از مسئولان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد افزود: اگر به توان جوانان تکیه کنیم به یاری خدا در آینده‌ای نزدیک به حدی از پیشرفت می‌رسیم که دشمن چاره‌ای جز عقب‌نشینی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: دشمنان  سعی دارند که ایران اسلامی مقتدر را از رسیدن به پیشرفت باز دارند بنابراین باید با برنامه‌ریزی، تلاش جدی، ارزش نهادن به جوانان و ایجاد زمیته برای حضور آنها در برابر توطئه‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا ایستادگی کنیم.

امام جمعه یزد اظهار داشت: با درایت و هدایت‌های مقام معظم رهبری و با تکیه بر جوانان در برخی از عرصه‌ها از جمله هسته‌ای، پزشکی و نانو پیشرفت بسیار خوبی در ایران به وجود آمده است.

ناصری بیان داشت: قطع امید از استکبار جهانی و درآمدن از قیومیت آنها و امید بستن به خدا موضوعی بود که امام خمینی(ره) از ثمرات اصلی انقلاب می‌دانست که ما را به هدف عالی زندگی می‌رساند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: نظام اسلامی برای این مسئله پیاده شد و ما هم در تمام حرکاتمان باید تلاش کنیم که خود و دیگران را به کمال برسانیم و همین موضوع سبب شده که امام (ره) بگویند حفظ انقلاب از اوجب واجبات است.

ناصری گفت: هدف شوم دشمنان این است که ملت‌ها دیگر فکر نکنند  و در این راستا سه موضوع و اصل مهم تدین، تفکر و تعقل را از آموزش در ایران گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر