English

امام جمعه یزد:

حوزه دانش‌بنیان استان یزد باید بیش از پیش تقویت شود

امام جمعه یزد گفت: حوزه دانش‌بنیان استان یزد باید بیش از پیش تقویت شود و از جوانانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند به گونه‌ای حمایت کنیم.

حوزه دانش‌بنیان استان یزد باید بیش از پیش تقویت شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد با اشاره به سفر رئیس جمهور به یزد افزود: مردم یزد، میهمان دوست هستند و در مراسم استقبال رئیس جمهوری مشارکت خواهند داشت.

وی  در ارتباط با نیازهای استان که باید در سفر رئیس جمهور مورد توجه قرار گیرند اظهار داشت: کارهایی که باید در استان یزد انجام شود یا ادامه پیدا کند، در ارتباط با مسائل مختلفی از جمله مباحث اقتصادی، رونق تولید، توجه به فرهیختگان و تقویت بنیه دانش‌بنیان استان است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

به گزارش شامگاه دفتر امام‌جمعه یزد ، نماینده ولی فقیه در استان یزد بیان داشت: با توجه به اینکه صنعت یزد بر سایر موارد در این استان تقریبا غلبه پیدا کرده، به افراد متخصص و محقق به ویژه جوانان فارغ‌التحصیل دانشگاهی نیاز داریم تا با حمایت از آنها در فعالیت‌های دانش‌بنیان، مشکلات صنایع در یزد را برطرف کنیم.

ناصری یزدی  خاطر نشان کرد: حوزه دانش‌بنیان استان یزد باید بیش از پیش تقویت شود و از جوانانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند به گونه‌ای حمایت کنیم که هر کارخانه از حداقل دو یا سه نفر این متخصصان بهره‌مند باشد.

وی با بیان اینکه توجه به این منظور بسیاری از مشکلاتی که در حوزه تامین قطعات و نیازمندی‌های صنایع وجود دارد را برطرف می‌کند گفت: هر نیازی که در ارتباط با قطعات و سایر موارد وارداتی وجود دارد را باید در اختیار فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و متخصصان این حوزه قرار دهند و مطمئنا به این وسیله، در مدت یکی دو سال زمینه خودکفایی کشور در بسیاری از این نیازها فراهم می‌شود.

امام جمعه یزد یکی از مهمترین مسائل مورد نیاز جامعه را مسئله آب دانست و افزود: یکی از مسائل مهم کشور ما، مسئله آب است که در سفرهای قبلی هم به کرات مورد توجه بوده و مقام معظم رهبری هم به این موضوع تاکید ویژه‌ای داشته‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر