English

امام جمعه یزد:

ملت ایران این همه سختی نکشیده اند که عده ای پست بگیرند ولی از درد مردم غافل شوند

امام جمعه یزد بیان کرد: عدم امکان چپاول ایران توسط آمریکا و انگلیس و دیگران، سبب شد آنها در طول همه این سال‌ها دست از دشمنی برندارند و هر روز نقشه‌ای جدید برای ملت ایران بکشند.

ملت ایران این همه سختی نکشیده اند که عده ای پست بگیرند ولی از درد مردم غافل شوند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با گرامیداشت ایام فاطمیه و آغاز دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی مردم ایران انقلابی الهی بود و هم مردم با از دست دادن جوانان خود و تحمل شکنجه‌های ساواک و هم امام خمینی (ره) و یارانشان، تبعید و دوری و زندان را برای رضای خدا تحمل کردند.

وی بیان کرد: هدف همه افرادی که در مبارزات نهضت اسلامی شرکت کردند، پیاده کردن حاکمیت خدا در ایران بود و به طور قطع دست یاری خدا و عنایت الهی همراه و پشتبیان این انقلاب بوده است.

ناصری عنوان کرد:ملت ایران این همه سختی را تحمل نکردند که امروز عده‌ای بخواهند پست بگیرند و پشت میزهای خود بنشینند و از درد مردم غافل باشند و مسئولان و دست‌اندرکاران آگاه باشند که این پست‌ها برای این است که گره‌ای از کار مردم باز شود و کشور به سمت پیشرفت و تعالی حرکت کند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: اگر ملت ایران در دنیا عزت دارند به خاطر اقتدار کشور است و این اقتدار نیز حاصل تحمل سختی و رنج توسط مردم است، مردمی که در تحریم‌ها و جنگ و محرومیت، لحظه ای از آرمان‌های خود کوتاه نیامدند و در این مسیر حتی جان خود را نیز نثار کردند.

وی بیان کرد: دشمنان انواع دسیسه‌ها و فتنه‌ها را علیه ملت ایران اجرا کرد اما می‌بیند که این ملت هنوز به انقلاب و نظام وفادار است و روزبه‌روز بر قدرت او افزوده می‌شود و همین امر سبب شده آنها از ملت ایران عصبانی باشند.

ناصری خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب اسلامی، ثروت این کشور به حراج می‌رفت و شاه همه ثروت‌های ایران را به باد داده بود و مستکبران جهان به خوبی از این ثروت‌ها منفعت کسب می‌کردند اما پیروزی انقلاب منافع آنها را در زمینه‌های مختلف به خطر انداخت و تحمل این شرایط برای آنها دشوار بود.

خطیب جمعه یزد تصریح کرد: عدم امکان چپاول ایران توسط آمریکا و انگلیس و دیگران، سبب شد آنها در طول همه این سال‌ها دست از دشمنی برندارند و هر روز نقشه‌ای جدید برای ملت ایران بکشند.

وی یادآور شد: قبل از انقلاب نفت ایران با بالاترین میزان خود صادر می‌شد و قیمت نفت هم خوب بود اما روستاهای ما هیچ خدماتی دریافت نمی‌کردند و حتی در شهرها هم محرومیت بود اما امروز روستاهای دورافتاده ایران هم از خدمات مختلف بهره‌مند شده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی