English

استاندار یزد؛

لزوم تلاش انجمن خیرین مسکن ساز یزد در تامین مسکن نیازمندان

استاندار یزد گفت: تحقق امر مهم تأمین مسکن برای نیازمندان استان یزد مستلزم این است که برنامه‌ای منسجم در انجمن خیرین مسکن ساز استان وجود داشته باشد.

لزوم تلاش انجمن خیرین مسکن ساز یزد در تامین مسکن نیازمندان

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد در نشست انجمن خیرین مسکن ساز استان یزد با اشاره به ظرفیت بسیار خوب انجمن خیرین مسکن ساز استان، اظهار کرد: بخشی از مشکل تامین مسکن استان در شرایط فعلی می‌تواند توسط این انجمن برطرف شود .

وی افزود: به نوعی اعتمادی که از طرف دستگاه‌های استان یزد وجود دارد و حضور دستگاه های اصلی مسئول در بخش مسکن در هیئت امنا و نیز هیئت مدیره انجمن، این ظرفیت را به وجود می آورد تا ما همه توان خود را در تامین تجهیزات و امکانات استان برای تهیه مسکن نیازمندان به کار گیریم .

استاندار یزد گفت: تحقق امر مهم تأمین مسکن برای نیازمندان استان یزد مستلزم این است که برنامه‌ای منسجم در انجمن خیرین مسکن ساز استان وجود داشته باشد و ما از چشم انداز فعالیت‌های آینده انجمن مطلع باشیم زیرا این برنامه می تواند به مدیریت ارشد استان برای رسیدن به اهداف در حوزه مسکن بسیار کمک کند.

طابی در پایان سخنان خود با اشاره به فعال شدن شورای مسکن استان یزد در ماه‌های اخیر، خاطرنشان کرد: مصوبات و برنامه ریزی هایی را در این شورا داشته ایم و برای توجه ویژه به موضوع تامین مسکن نیازمندان نیز لازم است برنامه ‌عملیاتی خوبی از سوی انجمن خیرین مسکن ساز استان یزد تهیه و ارائه شود تا در برنامه‌های شورای مسکن نیز لحاظ گردد و مورد پیگیری قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • زهره فروتن زاره

    خواهش میکنم شرایط من واقعا سخته خانم آبرو داری هستم لطفا بهم کمک کنید سرپناهی بهم بدید یپاسگزارم