English

استاندار یزد؛

آماده همکاری برای تسهیل سرمایه گذاری در یزد هستیم

استاندار یزد گفت: مدیریت ارشد استان یزد آمادگی هرگونه همکاری برای تسهیل در روند فعالیت‌های اتاق سرمایه گذاری استان را دارد.

آماده همکاری برای تسهیل سرمایه گذاری در یزد هستیم

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد اظهار داشت: برای رشد و توسعه استان یزد عبور از شرایط فعلی، رفع مشکلات اشتغال و تسهیل سرمایه گذاری ‌در استان یزد نیازمند نگاه مشترک به آینده، احساس‌ مسئولیت مشترک و هم‌افزایی همه مسئولان استان یزد هستیم.

وی ‌ادامه داد: با توجه به شرایطی که با آن روبرو هستیم، از دستگاه‌های مختلف به ویژه دستگاه‌های استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی انتظار تلاش و کوشش بیشتری داریم تا با عمل به وظایف و مسئولیت ها کارآمدی خود را برای حل مشکلات فراروی مردم، صنعتگران و سرمایه گذاران در استان یزد نشان دهند.

استاندار یزد افزود: دستگاه‌های اقتصادی با توجه به شرایط ویژه کشور باید بار اعتماد مردم به نظام را به خوبی تحمل کرده و حتی با تلاش خود در حقیقت این اعتماد را تقویت کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از محاسن شرایط فعلی کشور، توجه به اصلاح بعضی از ساختارها و رویه ها در نظام مالیاتی، امور اقتصادی و دارایی، نظام بانکی و امور گمرکی ‌است.

طالبی ادامه داد: هر چند ‌که تغییرات برخی دستورالعمل ها موجب سردرگمی مردم و سرمایه گذاران شده ولی همه این تلاش ها بیانگر اصلاح برخی رویه‌های ناقص یا غلط در درون این ساختارها بوده و نویددهنده آن است که در آینده در عملکرد این دستگاه‌ها، کمتر شاهد چالش و مشکلات خواهیم بود.

استاندار یزد با تأکید بر لزوم ارتباط فعالانه و مستمر دستگاه‌های اقتصادی به ویژه بانکها با بخش خصوصی و سرمایه گذاران و حمایت جدی از آنها، ‌گفت: اتاق سرمایه گذاری استان یزد باید با تلاش بیشتر، نمود فعالیت خود را به جامعه نشان دهد و مدیریت ارشد استان یزد نیز آمادگی هرگونه همکاری برای تسهیل در روند فعالیت‌های اتاق سرمایه گذاری استان را دارد.

وی افزود: همان‌طور که در تصویب طرح‌ها رتبه های ‌بسیار خوبی را در کشور کسب کرده ایم باید تلاش شود تا در بخش سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در استان یزد هم به موفقیت برسیم تا بهبود وضعیت استان در بسیاری از شاخص ها و ارتقای جایگاه استان حاصل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه