English

محمدعلی طالبی؛

طرح توسعه اشتغال در روستاهای برخی شهرستان های یزد بررسی شد

طرح توسعه اشتغال در روستاهای شهرستان های ابرکوه، خاتم و مهریز با حضور استاندار یزد و مدیران بانک مرکزی بررسی شد.

طرح توسعه اشتغال در روستاهای برخی شهرستان های یزد بررسی شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد در جلسه شورای توسعه مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با تقدیر از تهیه طرح توسعه اشتغال در روستاهای شهرستان های ابرکوه، خاتم و مهریز اظهار داشت: در تدوین این طرح می بایست نظرات فرمانداران جدید هم تهیه می شد با حال بعد از تصویب لازم است اصلاحاتی با نظرات این فرماندارن تهیه و اجرا شود.

وی افزود: برآیند و نتیجه جلسات امروز با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان استان یزد، مدیران بانک مرکزی و تولیدکنندگان برای توسعه استان یزد مثبت خواهد بود ولی برای ادامه روند امیدوارانه تولید نیازمند همدلی و مشارکت همه بخش ها هستیم.

استاندار یزد همچنین با تقدیر ویژه از اعضای مجمع نمایندگان و رئیس این مجموعه در برگزاری جلسات ویژه با مسئولان کشوری برای حل مشکلات استان تصریح کرد: دلسوزی نمایندگان استان در چند ماه اخیر بسیار قابل ستایش است و امیدواریم در ادامه ف مشکلات صنعتگران حل شود.

در ادامه این جلسه برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی شهرستانهای ابرکوه خاتم و مهریزی با ارائه طرحی در این خصوص توسط دانشگاه یزد، نحوه تخصیص و توزیع اعتبارات جرائم دانشگاهی و چهار طرح عمرانی و آموزشی و پژوهشی دستگاهها با اعتبار بالای ۲۰ میلیارد ریال بررسی شد.

در این نشست طرح ارائه شده دانشگاه یزد درباره اشتغال در روستاهای سه شهرستان یاد شده و نیز چهار طرح عمرانی آموزشی دستگاهها به توصیب اعضا رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر