English

رفتن به نماز جمعه نعمات را افزایش می‌دهد

امام جمعه یزد گفت: به فرموده امیرالمومنین(ع) رفتن به نماز جمعه هم نعمات را افزایش می‌دهد و هم سبب تقویت دوستی مسلمانان با یکدیگر می‌شود.

رفتن به نماز جمعه نعمات را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی امام جمعه یزد گفت: خداوند متعال آیین‌ها و برنامه‌های اسلام را به گونه‌ای قرار داده که مسلمانان در هر فرصتی در کنار هم باشند که از جمله این موارد می‌توان به حج، نمازهای اعیاد، نمازهای جمعه و نمازهای یومیه اشاره کرد که سبب ایجاد اجتماعات مسلمانان و به واسطه آن آگاهی از مشکلات یکدیگر و رفع آن می‌شود.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه نبی مکرم اسلام فرمودند هر قدمی انسان به سمت نماز جمعه بر می‌دارد، خداوند از وحشت روز قیامت وی می‌کاهد خاطرنشان کرد: در روایات داریم که اگر کسی سه هفته بدون غذر در نماز جمعه شرکت نکند، جزو منافقین و غافلان است.

ناصری یزدی دوری مسلمانان از یکدیگر، کم شدن برکات زندگی، کم شدن نعمات الهی را از جمله آثار ترک نماز جمعه دانست که در روایات بیان شده خاطرنشان کرد: امیرالمومنین(ع) فرمودند که رفتن به نماز جمعه هم نعمات را افزایش می‌دهد و هم سبب تقویت دوستی مسلمانان با یکدیگر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: نماز جمعه و سایر حرکاتی که خداوند اقامه آن برای مسلمانان را به صورت جماعت واجب کرده همه برای بقا و تقویت روحیه انقلابی و پایبندی به ارزش‌های اسلامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر