English

امام جمعه یزد:

مدیران استان بیش از گذشته به تربیت دینی و اخلاقی جوانان توجه کنند

امام جمعه یزد گفت: برخی برنامه‌های ضد فرهنگی در یزد دیده شده و همه مدیران در کنار مردم باید برای تربیت دینی و اخلاقی جوانان و آینده سازان بیش از گذشته همت داشته باشند.

مدیران استان بیش از گذشته به تربیت دینی و اخلاقی جوانان توجه کنند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی امام جمعه یزد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در راستای ارتقای فرهنگی و دینی کشور و توجه به جوانان صحبت کرد و افزود: توصیه‌های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب دقیق است و باید همه برای تحقق آن به طور جدی وارد میدان کار شوند.

وی ادامه داد: پیشرفت کشور در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و اجتماعی و موضوع مهم اقتصاد مقاومتی توسط رهبر فرزانه بارها در بیانیه گام دوم انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است، امیدواریم با همت و حمایت همگان شاهد تحولی عظیم در جامعه اسلامی باشیم.

خطیب جمعه یزد به اهمیت توجه به ظرفیت‌های داخلی و رسیدگی به مسائل فرهنگی و آموزشی اشاره کرد و بیان داشت: مسئولان اجرایی باید مواظب ترفندهای فرهنگی دشمنان باشند و برای گسترش فرهنگ ایرانی - اسلامی وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

ناصری یزدی تصریح کرد: نباید در استان یزد که به دارالعباده معروف است برخی برنامه‌های ضد فرهنگی برگزار شود و همه مدیران در کنار مردم برای تربیت دینی و اخلاقی جوانان و آینده سازان بیش از گذشته همت داشته باشند.

استاد درس خارج حوزه علمیه یزد در ادامه به اهمیت اقامه نماز جمعه و نقش آن در جامعه اسلامی بر اساس آموزه‌های دینی و توصیه‌های مقام معظم رهبری پرداخت و بر حضور گسترده آحاد مردم استان در این مراسم عبادی سیاسی توصیه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی