English

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد؛

تعاونی یک فرصت و ظرفیت بزرگ برای اشتغال پایدار است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد گفت: تعاونی یک فرصت و ظرفیت بزرگ است که در راستای ایجاد مشاغل پایدار موثر است.

تعاونی یک فرصت و ظرفیت بزرگ برای اشتغال پایدار است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد حسین ریاحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد گفت: هدف از برگزاری جشنواره تعاونی های برتر استان یزد  ایجاد یک موج مثبت در جهت تداوم تعاونی‌ها است.

وی در جلسه کمیته داوری چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر استان یزد اظهار داشت: تجلیل از تعاونی های برتر می تواند افکار جامعه نسبت به تعاون را تبیین کند و از طرفی آنها را تشویق کند تا سرمایه های مادی و معنوی خود را در جهت توسعه کشور وارد عرصه تعاون کنند.

وی از تعاون بعنوان یک مدل اجتماعی یاد کرد که می تواند مولد اقتصادی باشد و اظهار داشت: برای حضور هرچه بیشتر تعاونی های استان در این جشنواره باید برنامه ریزی مناسبی انجام دهیم؛.

بر اساس اعلام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد تعاونی ها باید در عرصه رقابت حضور پیدا کنند و به نوعی برای دفاع از فعالیت خود تلاش کنند تا بعنوان یک تعاونی برتر، اعتبار خود را میان مردم افزایش دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد با تأکید بر اینکه باید آحاد جامعه را با فرهنگ تعاون آشنا کنیم، خاطرنشان کرد: تعاون یک فرصت و ظرفیت بزرگ است که در راستای ایجاد مشاغل پایدار موثر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر