English

معاون حقوقی و امور مجلس بانک مرکزی؛

بانک مرکزی فقط سیاستگذار است

معاون حقوقی و امور مجلس بانک مرکزی گفت: در جنگ اقتصادی، توقع این است که فعالان اقتصادی به چشم یک متهم به بانک مرکزی نگاه نکنند چون این بانک فقط سیاستگذار است.

بانک مرکزی فقط سیاستگذار است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید امیرحسین طیبی فرد معاون حقوقی و امور مجلس بانک مرکزی گفت: در جنگ اقتصادی، توقع این است که فعالان اقتصادی به چشم یک متهم به بانک مرکزی نگاه نکنند چون این بانک فقط سیاستگذار است و بخاطر شرایط خاص اقتصادی و سیاسی کشور درگیر کار اجرایی شده است.

وی در نشست مجمع نمایندگان استان یزد با موضوع بررسی مشکلات ارزی و صادراتی تولیدکنندگان یزدی اظهار داشت: کنترل قیمت ارز و ثبات در بازار که ناشی از همکاری بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و تولیدکنندگان است سبب می‌شود فعالان اقتصادی بهتر بتوانند برای فعالیت‌های بازرگانی و اقتصادی خود برنامه ریزی کنند.

وی با بیان اینکه در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم و بعد از تحریم‌ها و تشدید آنها مقداری عملیات، خدمات بانکی و تبادل ارز دچار اختلال شده افزود: تولیدکنندگان و صنعتگران، سربازان و فرماندهان این عرصه محسوب می‌شوند.

معاون بانک مرکزی تصریح کرد: بعد از تشدید تحریم‌ها، تلاطم و التهاب برای تعیین قیمت ارز بوجود آمد، به همین دلیل مصوبه‌ای از سوی سران سه قوه صادر شد که صادرکنندگان را مکلف کرد ارز حاصل از صادرات خود را به بازار عرضه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی