English

محمدرضا تابش؛

تاکید نماینده مردم اردکان بر ضرورت مدیریت جهادی

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط امروز کشور که اعمال تحریم‌ها و تأثیرگذاری در این سطح تاکنون سابقه نداشته، باید مدیریت جهادی از سوی همگان صورت گیرد.

تاکید نماینده مردم اردکان بر ضرورت مدیریت جهادی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدرضا تابش نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی در نشست مجمع نمایندگان استان یزد با حضور معاون و مدیران بانک مرکزی و تولیدکنندگان بخش خصوصی استان یزد اظهار داشت: در طول ۴۰ سال گذشته قانون با کیفیت کمتر تدوین شده به همین دلیل اگر مجلس بخواهد قوانین جامع و کامل تصویب کند باید مجلس ۲ سطحی داشته باشیم که یکی با انتخاب مردم و دیگری مجلس بالاتر و به صورت تخصصی باشد.

وی تأکید کرد: اگر حرف از رونق تولید، جنگ اقتصادی و مدیریت جهادی زده می‌شود همه کشور باید به الزامات آن توجه داشته باشند.

نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نباید در رونق تولید، همه مسئولیت بر دوش بخش خصوصی باشد و با مشکلات دست و پنجه نرم کند.

تابش با تأکید بر لزوم اعمال مدیریت جهادی توسط نمایندگان مجلس و مسئولان دولتی و بانک مرکزی خاطرنشان کرد: مدیریت‌های دولتی باید متحول شوند و مدیریت‌ها بر مبنای تخصص باشد و افرادی که خودشان قبلاً تولیدکننده بوده‌اند انتخاب شوند تا کارآمدی لازم را داشته باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه همه باید در روش کارها تجدیدنظر کنیم، اظهار داشت: در شرایط امروز کشور که اعمال تحریم‌ها و تأثیرگذاری در این سطح تاکنون سابقه نداشته، باید مدیریت جهادی از سوی همگان صورت گیرد چون هدف دشمن از پا انداختن انقلاب اسلامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه