English

امام جمعه ابرکوه؛

مدیریت جهادی رمز تداوم آرمان های انقلاب است

امام جمعه ابرکوه گفت: با مدیریت جهادی می توان به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی تداوم بخشید.

مدیریت جهادی رمز تداوم آرمان های انقلاب است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در نشست ماهانه درس اخلاق مدیران و رئیسان اداره های شهرستان ابرکوه افزود: هدف از مدیریت جهادی تداوم بخشی به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی بابیان اینکه در این راستا باید مبنای کار مدیران، نخست مبارزه با موانع مدیریت جهادی در امور باشد، اظهار کرد: در بحث مبارزه با موانع باید نخست موانع را بشناسیم، که موانع مدیریت جهادی چیست تا برای پیشگیری از آن اقدام کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه تصریح کرد: گرایش به مبانی برون دینی و برون مرزی، یعنی اگر مدیر و مسئولی دین‌باور نباشد هرگز نمی‌تواند با انگیزه الهی کار کند.

وی بیان کرد: آنها عملاً دین را بازیچه نیل به اهداف دنیایی خود قرار می‌دهند و اعتقادی به مبانی دینی ندارند، سرانجام آسیب‌های مدیریت او مشهود و آشکار خواهد شد.

حسینی همچنین تصریح کرد: چنین شخصی چون خودباور نیست، نگرش برون مرزی دارد یعنی ما «می‌توانیم» را باور ندارد و اعتقادش این است باید با کمک آمریکا و حمایت کشورهای غربی مشکلاتمان را حل کنیم.

رئیس حوزه علمیه ولی عصر (عج) ابرکوه با بیان اینکه خود محوری مانع دوم مدیریت جهادی است یادآور شد: مدیری که صرفاً به دنبال منافع خود باشد و با سودجویی امور را مدیریت کند و تلاش‌هایش را بر محور درآمد، حقوق و مزایای مادی قرار دهد قطعاً نمی‌تواند مدیریت جهادی داشته باشد.

وی ادامه داد: لذا با این خصلت خود محوری که نتیجه اش غرور و تکبّر و خودخواهی و خود برتر بینی و خودشیفتگی در جمع نیروهای محل کار و خدمت است، مبارزه کرد تا با دفع این خصلت منفی به شاخصه مثبت مدیریت جهادی رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه