English

امام جمعه ابرکوه؛

تجلیل از خانواده‌ شهدا نماد مقاومت است

امام جمعه ابرکوه گفت: پاسداری از خون شهدا و تجلیل و تکریم از خانواده‌های معظم شهیدان یک نماد مقاومت است.

تجلیل از خانواده‌ شهدا نماد مقاومت است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در دیدار با پدر پاسدار شهید حبیب‌الله زرفشان که جمعی از مردم محله گل‌کاران شهر ابرکوه نیز حضور داشتند، افزود: موضوع شهادت و ایثارگری فراموش‌ شدنی نیست .

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدای گرانقدر اظهار داشت: شهدای عزیز الگوهای برجسته دفاع از حریم دین، قرآن، کشور و نظام هستند و به‌یقین خون پاک و مطهرشان به ‌عنوان خشت زیرین بنای استقلال، افتخار و اقتدار ملت ایران و سرانجام جهان اسلام است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه افزود: فرهنگ شهادت در مکتب اسلام برخاسته از مدافعان دین خدا در صدر اسلام به ‌ویژه حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران آن حضرت است.

حسینی ادامه داد: حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی از اهداف و آرمانهای بلند شهداست و امروز قشرهای مختلف مردم باید برای تحقق اهداف شهدا تلاشی مضاعف داشته باشند.

امام‌جمعه ابرکوه تصریح کرد: علاوه بر مسئولان، احاد مردم هم باید از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دیدار و سرکشی کنند و پاسداری از خون شهدا و تجلیل و تکریم از خانواده‌های معظم شهیدان یک نماد مقاومت است.

در این دیدار پدر شهید با قدردانی از امام‌جمعه ابرکوه گفت: اولین لحظه‌ای که خبر شهادت فرزندم را شنیدم از خدا خواستم هدیه‌ام را قبول فرماید و ما را در قیامت در پیشگاه خداوند متعال رو سفید گرداند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی