English

مسئولان همسطح مردم زندگی کنند

امام‌جمعه ابرکوه گفت: هر مسئولی باید روحیه جهادی در خدمت رسانی به مردم داشته باشد و به مقام دلخوش نباشد و هم‌سطح مردم زندگی کند.

مسئولان همسطح مردم زندگی کنند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در نشست درس اخلاق مسئولان اداره های شهرستان افزود: مدیران باید سرآمد دیگران باشند و ساده زیستی می‌تواند برای اقتصاد جامعه مرهمی باشد.

وی با بیان اینکه حضرت محمد (ص) که سرآمد همه انبیا الهی است، از مردم و با مردم بودن سخن می‌گویند، افزود: علی (ع) نیز ساده زیستن را بیان می‌کنند.

وی ادامه داد: ابراز همدردی وقتی محقق می‌شود، شخصی که مقام و منسبی دارد باید سطح زندگی خود را با مردم یکی کند و همتراز زندگی نیازمندان باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه بیان کرد: رعایت و تبلیغ اصول همزیستی با فقرا و زدودن روحیه تکبر و خودخواهی در جامعه ضروری است.

حسینی خاطرنشان کرد: هر مسئولی باید روحیه جهادی در خدمت رسانی به مردم داشته باشد و به مقام دلخوش نباشد بلکه مردم‌ دوست باشد و هم‌سطح مردم زندگی کند.

امام‌جمعه ابرکوه به نماد عینی در سیلاب ویرانگر اخیر در کشور اشاره کرد و افزود: وقتی مقام دولتی مطالبات خانواده را هنگام عید رها و از نزدیک مشکلات مردم را نظاره‌ می کند، این خود حکومت دینی و مردمی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه