English

روحیه جهادی در کمیته امداد تقویت شود

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بر ضرورت حفظ روحیه جهادی و انقلابی در امدادگران این نهاد تاکید کرد و گفت: رسیدگی به امور محرومان یکی از امتیازات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری موج، پرویز فتاح عصر پنج شنبه در نشستی با حجت الاسلام سیدمحمد حسینیان امام جمعه دامغان به میزبانی کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان کمک به نیازمندان و ترویج فرهنگ انفاق و نوع دوستی را رویکرد اصلی این نهاد دانست و افزود: کمک به همنوع یک وظیفه انسانی و یک رسالت اخلاقی است که در دین مبین اسلام و سیره ائمه معصومین(ع) تاکید و سفارشات فراوان به آن شده است.

وی با تصریح بر اینکه امدادگران در نهاد کمیته امداد با جدیت تمام در راه کمک به نیازمندان تلاش می کنند و در این راستا از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد، خاطر نشان کرد: امدادگری باید در حد ایثارگری باشد و امدادگر نباید خود را درگیر کارهای اداری کنند چون هدف این نهاد کمک به محرومان و نیازمندان است و نباید از این رسالت و وظیفه مهم و اساسی غافل شویم.

وی اضافه کرد: فرهنگ دینی و اسلامی ما ایجاب می کند که نسبت به فقرا و محرومان جامعه بی تفاوت نباشیم چون رسیدگی به وضعیت فقرا و محرومان از متن امام و انقلاب ما است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بر ضرورت فرهنگ سازی امداد گری به عنوان یک وظیفه همگانی تاکید کرد و افزود: جامعه در مسائل اخلاقی، دینی و سیاسی کمبودهایی دارد که باید به آنها توجه شود.

پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با اتفاق جمعی از معاونان و مدیرکل این نهاد در استان سمنان با سفر به دامغان و دیدار با امدادگران و مسئولان شهرستان، برای تکریم مدد جویان و بررسی مشکلات اقتصادی و معیشتی و تسریع در روند خدمت رسانی به آنان از منازل تعدادی از مدد جویان تحت پوشش بازدید کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر