English

امام‌جمعه ابرکوه:

انقلاب اسلامی هدیه خدا به ملت ایران است

امام‌ جمعه ابرکوه گفت: خدا بر ما منت نهاد و انقلاب اسلامی ایران را در سال 1357 به رهبری امام خمینی (ره) و با مشارکت قشرهای مختلف به ما هدیه داد.

انقلاب اسلامی هدیه خدا به ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، "حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی" روز پنجشنبه به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در جمع روحانیان افزود: ملت ایران در چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب ، برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های امام امت و شهدا به ‌رغم توطئه‌های دشمنان مسیر را به خوبی طی کرد.
وی بابیان اینکه روحانیان همواره مبلغ اسلام راستین و مبانی دینی هستند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی نور بود و دستاوردهای عظیمی به همراه داشت و دارد و این نور همچنان در 40 ‌سالگی می‌درخشد. 
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه یادآور شد: روحانیان باید آثار برکات مادی و معنوی انقلاب را در چهار دهه گذشته برای مردم ما تبیین کنند.
امام‌جمعه ابرکوه بابیان اینکه جمهوری اسلامی عنایت حق‌تعالی است و ما باید قدردان این نعمت الهی باشیم، تصریح کرد: انقلاب با همان اقتدار سال 1357 و بلکه بسیار قوی ‌تر از قبل به رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تداوم دارد.
وی بیان کرد: امروز انقلاب به الگو و پایگاه عدالت در جهان تبدیل شد و به برکت وجود نعمت ولایت‌ فقیه در مسیر اهداف استکبار ستیزی با وحدت و انسجام مردم و مسئولان به حول قوه الهی به‌پیش می‌رود.
امام‌جمعه ابرکوه بابیان اینکه دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ ایران است، خاطرنشان کرد: این ایام یادآور رشادت‌های ملت ایران به رهبری حضرت امام در مقابله با سیاست‌های خصمانه رژیم منفور پهلوی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر