English

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛

اجرای پروژه سیاه نمایی توسط شبکه‌های فارسی‌زبان ماهواره‌ای در آستانه چله انقلاب اسلامی

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: شبکه‌های فارسی‌زبان ماهواره‌ای به‌دنبال اجرای پروژه سیاه نمایی در آستانه چله انقلاب اسلامی هستند.

 اجرای پروژه سیاه نمایی توسط شبکه‌های فارسی‌زبان ماهواره‌ای در آستانه چله انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سومین نشست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گیلان که روز شنبه ۲۷ مرداد در سالن اجتماعات دفتر نماینده ولی‌فقیه در گیلان برگزار شد گفت: برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صرفا مختص دهه فجر نخواهد بود و برای طول سال برنامه‌ریزی شده است.

نصرت الله لطفی با بیان اینکه زمان اجرای برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را از فجر۹۶ تا فجر۹۷ تعریف کرده‌ایم، افزود: همه سازمان ها، نهادها و شخصیت های حقیقی تاثیرگذار در کارگروه های ستاد جهت تعیین محتوای برنامه ها حضور دارند؛ کمیته های ستاد بزرگداشت دهه فجر نیز به روال گذشته برنامه ریزی خواهند داشت.

وی برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبیینی و آیینی دانست و تصریح کرد: برنامه های تبیینی در طول سال و برنامه های آیینی ویژه دهه فجر است که برنامه‌های دهه فجر سال‌جاری با صبغه فاطمی برگزار خواهند شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رسالتی به عنوان یک تکلیف و آزمون الهی متوجه هر شخص در هر جایگاه حقیقی و حقوقی است لذا مدیران و اعضای ستاد شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و زیرمجموعه های سازمانی آنان باید در خدمت مردم شریف، فهیم و زمان شناس باشند.

لطفی با تاکید بر اینکه بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضرورتی در این مقطع حساس و برای گذر از این پیچ تاریخی است، خاطرنشان کرد: نگاه ما به این مناسبت نباید نگاه مراسمی باشد، بلکه یک نیاز و ضرورت است و باید این نیاز و ضرورت را باور کنیم.

وی با اشاره به شعار «افتخار به گذشته؛ امید به آینده» ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: قطعا برای تحقق شعار امسال دستمان پر است، زیرا دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت می‌کند که انقلاب اسلامی کارآمد بوده است.

 دهه فجر

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، دستاوردها و کارکردهای انقلاب اسلامی و نظام را علی‌رغم همه سیاه نمایی های دشمن و نظام سلطه و ایادی داخلی آن قابل دفاع دانست و اضافه کرد: باید این دستاوردها را باور کنیم و تحت تاثیر برخی احساسات قرار نگیریم، زیرا احساس فساد از خود فساد و احساس فقر از خود فقر به مراتب بدتر است.

لطفی با بیان اینکه مردم بهترین پشتوانه نظام هستند، ابراز کرد: تبلور حضور مردم را در راهپیمایی ها شاهد هستیم که چگونه با کمترین هزینه بیشترین کارآمدی را برای انقلاب و نظام دارد، اما امروز یکی از استثنایی ترین شرایط تاریخ را پشت سر می گذاریم. در هیچ کجای تاریخ بشریت از آدم تاکنون این میزان شبکه مجازی برای شبهه افکنی و تمرکز بر اذهان جوانان جهت زیر سوال‌بردن باورها وجود نداشته است. تنها طی شش ماه گذشته ۹۰ شبکه ماهواره ای فارسی زبان به صدها شبکه دیگر اضافه شده تا پروژه سیاه نمایی را در آستانه چله انقلاب اسلامی اجرا کنند.

وی با اشاره به تشدید رذیلت معاندترین معاند انقلاب یعنی نظام سلطه و در راس آن آمریکای جهانخوار و ایادی داخلی آن، یادآور شد: دشمن در طول این ۴۰ سال همه راه‌های امنیتی، نظامی و فرهنگی را آزموده و نهایتا در سال‌جاری بر مسئله اقتصاد تمرکز کرده است، زیرا تنگنای اقتصادی منجر به بحران اقتصادی می شود و بحران اقتصادی مقدمه ای برای بحران اجتماعی و سرانجام بحران سیاسی و براندازی است لذا دشمن این مسیر را انتخاب کرده و می داند امکان سقوط و براندازی برای هر نظامی وجود دارد؛ مگر اینکه آن نظام به مردم متکی باشد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی برای ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت و براندازی نظام به اجماع رسیده اند، خاطرنشان کرد: اولین بار است که امارات و عربستان با ۷۵ میلیون دلار در بخش عملیاتی طرح های آمریکا ورود کرده اند.

لطفی با اشاره به تلاش دشمن برای اجرای پروژه سیاه نمایی و موج سواری بر عرصه تطهیر نظام طاغوتی، گفت: طی یک سال گذشته با کمترین بهانه ها مردم را به کف خیابان  آوردند تا با هنجارشکنی و شعارهای ساختارشکنانه در کشور بحران ایجاد کنند. ما در جامعه ای به سر می بریم که بیش از ۸۰ درصد جمعیت امروز آن را جوانانی تشکیل می دهند که اوج خفقان و محرومیت ایران قبل از انقلاب را درک نکرده اند و لذا ناخواسته با سیاه نمایی ها همراهی می کند.

یکی از چالش های نظام سلطه توان موشکی ماست

وی ادامه داد: امروز یکی از چالش های نظام سلطه توان موشکی ماست، اما بیش از ۵۱ درصد جمعیت کشور دفاع مقدس را ندیده اند و آن تنگناها را لمس نکرده اند؛ وگرنه دستبوس آن سپاهی، ارتشی و دانشمندی خواهند بود که موشک با برد ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر را طراحی و تولید کرده است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به حضور هفتگی خود در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان ها، عنوان کرد: اولین نشست ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در آبان ۹۶ با حضور معاونین اول سه قوه، وزرا، مقامات لشکری، فرماندهان ارتش و سپاه، رئیس رسانه ملی و شخصیت های حقیقی برگزار کردیم و میثاق ما این شد که ید واحده باشیم زیرا بسیاری از مشکلات کشور ریشه در جناح بازی دارد.

لطفی، مردمی‌بودن برگزار شدن مراسم انقلاب اسلامی را مورد تاکید امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و افزود: انقلابی که به دست مردم آغاز شده، به پیروزی رسیده و استمرار پیدا کرده، مراسم سالگردش نباید شائبه غیرمردمی داشته باشد لذا شورای سیاستگذاری و راهبردی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را در استان ها به ریاست نمایندگان ولی فقیه و در شهرستان ها با مسئولیت ائمه جمعه تشکیل دادیم تا صبغه مردمی آن حفظ شود.

وی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را اولین ماموریت کارگروه های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: برنامه ریزی ها و جمع بندی ها تا پایان تابستان به پایان رسیده و با آغاز ماه مهر برنامه‌ها اجرایی خواهند شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه تبیین و ارائه کارنامه چهل ساله نظام برآمده از انقلاب اسلامی، دومین ماموریت ماست، یادآور شد: اگر انقلاب اسلامی ایران رخ نمی داد ما از افولیت تبدیل به محور مقاومت در منطقه نمی شدیم. در واقع انقلاب اسلامی ساختار قدرت را در دنیا به هم ریخت و نظام سلطه را که دو قطب سلطه گر و سلطه پذیر را ایجاد کرده بود، فروپاشید و نشان داد که می توان سلطه گر نبود و زیر بار سلطه هم نرفت.

عملکرد نظام جمهوری اسلامی ایران را با هیچ حکومتی قابل مقایسه نیست

وی عملکرد نظام جمهوری اسلامی ایران را با هیچ حکومتی قابل مقایسه ندانست و اظهار کرد: با وجود همه تنگناهای اقتصادی، فقر مطلق از ۴۶ درصد به ۹٫۵ درصد رسیده و براساس آمار جهانی، فاصله طبقاتی نسبت به قبل از انقلاب کمتر شده است. البته مردم مطالباتی دارند، اما نباید این سبب شود تا در جنگ روانی و فشار اقتصادی دشمن شکست بخوریم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه براساس قانون، اداره امور جامعه باید به اتکای رای مردم از طریق شرکت در انتخابات باشد، گفت: معمار کبیر انقلاب به صراحت حفظ جمهوری اسلامی را اصل می دانست لذا آسیبی متوجه انقلاب نیست و نباید تنگناهای اقتصادی و مشکلات مدیریتی را به نظام نسبت دهیم، بلکه باید خودمان را در قصور و کوتاهی ها سهیم بدانیم.

وی احصای شبهات مطرح شده در جامعه در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و… را وظیفه کارگروه های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: تبیین دستاوردها، ارائه کارنامه ۴۰ ساله و پاسخ به شبهات باید مستدل، منطقی و باورپذیر باشد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه استان گیلان در ارزیابی سنوات گذشته همواره یکی از رتبه های برتر کشوری در برگزاری مناسبت های انقلاب بوده است، یادآور شد: این مهم مرهون نقش محوری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان گیلان و نشان دهنده همدلی و صمیمیت موجود در مجموعه مدیران استان و آگاهی، زمان شناسی و بصیرت مردم ولایتمدار گیلان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی