English

محمد رضا تابش:

مشارکت خیرین در پروژه های سلامت محور بسیار مهم است

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی بر اهمیت مشارکت خَیرین در پروژه های سلامت محور تاکید کرد.

مشارکت خیرین در پروژه های سلامت محور بسیار مهم است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت مشارکت خیرین در پروژه های سلامت محور عنوان داشت: جلب نظر خیرین حوزه سلامت نقش بسزایی در ارتقای سطح بهداشت و درمان شهرستان اردکان داشته است.

 اعضای موسسه خیریه تخصصی پزشکی و دندانپزشکی بی بی خاور اردکان وابسته به خانواده مرحوم علیمحمد داوری درخصوص تکمیل و تجهیز پروژه خَیّری درمانگاه تخصصی دندانپزشکی، درخواست مساعدت و پیگیری مسائل این پروژه درمانی را دادند.

تابش تصریح کرد: طرح توسعه بیمارستان ضیایی، احداث بخش ICU، توسعه اورژانس، احداث بیمارستان تخصصی سوختگی و ... از جمله پروژه های مهمی است که با نیت خِیر و نیکوکارانه در شهرستان اردکان در دست اقدام است و قطعا برای تسریع و تکمیل آن پیگیری لازم برای تخصیص اعتبارات دولتی را نیز خواهیم داشت.

نماینده مردم اردکان با تقدیر از نیت خیر خانواده مرحوم داوری گفت: تمرکز این پروژه خیری بر روی موضوع مهم بهداشت دهان و دندان، با اولویت اقشار آسیب پذیر صورت گیرد، البته برای گسترش پروژه می توان از کمک واحدهای صنعتی فعال منطقه نیز بهره گرفت.

همچنین در این دیدار درخصوص تسریع در تکمیل پروژه و چگونگی تجهیز و راه اندازی آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

گفتنی است این درمانگاه در زمین وقفی به مساحت هزار مترمربع و زیربنای ۱۸۰۰ مترمربع با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد  در حال ساخت می باشد که توسط موسسه خیریه و غیرانتفاعی تخصصی پزشکی، دندان پزشکی و توان بخشی بی بی خاور اردکان؛ وابسته به خانواده مرحوم علیمحمد داوری در حال پیگیری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه