English

یزد دارای انسان‌های تاریخ‌ساز و بزرگ است

معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد گفت: 15ماه در استان یزد که سرزمینی زیبا، پرآوازه و دارای انسان‌های تاریخ‌ساز و بزرگ است، خدمت کردم.

یزد دارای انسان‌های تاریخ‌ساز و بزرگ است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علی زینی وند معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد که در حال حاضر به‌عنوان معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان فعالیت دارد در گردهمایی تجلیل از برترین‌های آزمون ورودی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سال 1397 شهرستان اردکان خطاب به حاضران گفت: به نمایندگی از شما خود را شهروند یزدی می‌دانم.

علی زینی وند افزود: 15ماه در استان یزد که سرزمینی زیبا، پرآوازه و دارای انسان‌های تاریخ‌ساز و بزرگ است، خدمت کردم.

وی اضافه کرد: خیلی از جهانیان یزد و اردکان را به نام آیت‌الله خاتمی (ره) می‌شناسند و روی این منطقه حساس هستند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان بابیان اینکه بزرگان یزد سرنوشت منطقه را به‌خوبی و خوش‌نامی رقم زدند و با فردی که بیرون از منطقه بخواهد در استان مسئولیت بپذیرد نسبت به وی واکنش نشان می‌دهند، تصریح کرد: این سنگینی در ابتدای حضورش را حس کرد.

وی ادامه داد: سه ماهی که گذشت آن‌چنان لطف کردند و موردتوجه مردم قرار گرفت که یزدی بودنش بر ایلامی بودنش غلبه کرد.

زینی وند یادآور شد: هیچ‌گاه در استان احساس غریبی نکرد و بنا بر مصالحی به سیستان و بلوچستان رفت چراکه در هرکجای ایران باید به‌نظام خدمت کرد.

وی در خصوص ویژگی‌های محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: کسی را نمی‌شناسم که 20 سال نماینده باشد و در آخرین سال نمایندگی هم پیگیر امور باشد، برایش ثانیه‌ها مهم است که مشکلات استان را پیگیری و رفع کند.

وی یادآور شد: تابش هرچند در شهرستان اردکان تحولات خوبی را ایجاد کرد ولی پیگیر امور استان یزد و مسائل ملی هم بود، برایش یزد ، میبد، بافق و اردکان فرقی نداشت و نماینده مردم اردکان به‌عنوان الگویی برای همگان و به‌عنوان مرجع شناخته‌شده بود.

زینی وند اظهار داشت: در این مدت صداقت ، صراحت و دست‌پاکی را سرلوحه کارهایش قرار داده بود.

همچنین فرماندار سابق اردکان افزود: امسال یزد برای 25 سال متوالی افتخار علمی در آزمون سراسری کسب کرد که نشان از همت مدیران دارد، متأسفانه استان با رشد چشم‌گیر اعتیاد ، طلاق و دیگر آسیب‌های اجتماعی روبروست به نظر می‌رسد مسئولیت آموزش‌وپرورش بیشتر شد و باید پایه شخصیت دانش آموزان را از سنین پایین درست کرد و محکم شکل داد.

هادی مقیمی اظهار داشت: نمایندگان مجلس مسئولیت جدیدی برای آموزش‌وپرورش تعریف کنند که بتواند در ساختار سالم جامعه مؤثر باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی