English

سرپرست فرمانداری اردکان؛

بیمارستان ضیایی اردکان با کمبود نیرو و مشکلات مالی رو به رو است

سرپرست فرمانداری اردکان گفت: بیمارستان ضیایی قطعا با مشکلات مالی و کمبود پرسنل روبرو است که با مدیریت خوب و برنامه ریزی تا حدودی درصدد حل مشکلات است.

بیمارستان ضیایی اردکان با کمبود نیرو و مشکلات مالی رو به رو است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علیرضا جدیدی سرپرست فرمانداری اردکان نیز دراین آیین فعالیت درحوزه بهداشت و درمان را بسیار مهم، خطیر و دارای ظرافت های خاص درنظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود:‌ سالی که پشت سر گذاشتیم سخت ترین سال نظام جمهوری اسلامی بود که در این چهل سال سپری شد و به حمدالله به خوبی هم به پایان رسید.

جدیدی اظهار داشت:‌ شما مسئولان، پرسنل و کارکنان خدوم بهداشت و درمان و بیمارستان ضیایی اردکان، در به دوش کشیدن بخشی از سختی ها سهیم بوده اید.

وی گفت: بیمارستان ضیایی قطعا با مشکلات مالی و کمبود پرسنل روبرو است که با مدیریت خوب و برنامه ریزی تا حدودی درصدد حل مشکلات است و مدیر و کارکنان سعی دارند بهترین عملکرد را داشته باشند.

جدیدی با اشاره به رشد جمعیت شهر اردکان گفت: حوزه درمان بیش از همه حوزه‌ها درگیر این موضوع بوده و با کمبودهایی مواجه شده که امیدواریم بتوانیم در جهت رفع این مشکلات و کمبودها قدم‌های خاصی برداریم.

در این مراسم، ضمن معرفی دکتر محمدحسن صدرالدینی به ‌عنوان سرپرست بیمارستان ضیایی اردکان از خدمات و تلاش‌های دکتر محمد سلطان محمدی سرپرست سابق تجلیل شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی