English

ضرورت تقویت هماهنگی بین بخشی در دستگاه ها احساس می شود

فرماندا اردکان تاکید کرد: لازم است هماهنگی بین بخشی و ادبیاتی یکسان میان دستگاه‌ها ایجاد شود تا بتوانند به مشکلات مردم درست پاسخ دهند.

ضرورت تقویت هماهنگی بین بخشی در دستگاه ها احساس می شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علیرضا جدیدی سرپرست فرمانداری اردکان روز یکشنبه در آیین درختکاری گفت: در حوزه مدیریت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اردکان اقدامات ویژه‌ای انجام‌شده است.

علیرضا جدیدی اظهار داشت: هدف‌گذاری ما حفظ و نگهداری از منابع طبیعی است، باید دیدگاه مثبتی به منابع طبیعی داشته باشیم، چراکه این عرصه‌ها در حوزه‌های مختلف میراث گران‌بهایی است و بهتر و بیشتر از شرایط کنونی باید به آن توجه شود.

وی ادامه داد: لازم است هماهنگی بین بخشی و ادبیاتی یکسان میان دستگاه‌ها ایجاد شود تا بتوانند به مشکلات مردم درست پاسخ دهند.

سرپرست فرمانداری اردکان در ادامه با اشاره به فقر منابع طبیعی و پوشش گیاهی از مردم این شهرستان خواست، به درختان به‌عنوان‌ یک دوست و همراه بنگرند و از آن‌ها حمایت و نگهداری کنند و بدانند که قطع بی‌جهت درخت کفران نعمت الهی است.

جدیدی نیز از مسئولان و برنامه‌ریزان امر خواست، منابع طبیعی و ارزش‌های آن را بیشتر برای مردم معرفی کنند زیرا شناخت هرچه بیشتر باعث توجه و حفاظت از آن می‌شود.

در این مراسم که هیات رئیسه دانشگاه اردکان و مرتضی افخمی رئیس اداره منابع طبیعی اردکان حضور داشتند و سطح وسیعی درختکاری شد.

در این مراسم استادان دانشگاه و دانشجویان حضور فعال داشتند.

مساحت کل شهرستان اردکان 2 میلیون و 309 هزار هکتار، مراتع آن‌یک میلیون و 600 هزار هکتار، جنگل دست کاشت 6هزار و 130هکتار ، جنگل طبیعی با احتساب بیشه‌زار و درختچه زار 87 هزار و 352 هکتار و کل منابع طبیعی شهرستان 2 میلیون 294 هزار و 848 هکتار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه