English

سرپرست فرمانداری اردکان گفت:

افراد مطلع در تشکل های مردم نهاد راهنمای تور گردشگری می شوند

سرپرست فرمانداری اردکان در ستاد ده گانه تسهیلات نوروزی گفت: برای راهنمای تورهای گردشگری از ظرفیت انجمن ها، تشکل های مردم نهاد و افراد مطلع با روابط عمومی بالا استفاده می شود.

افراد مطلع در تشکل های مردم نهاد راهنمای تور گردشگری می شوند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علیرضا جدیدی سرپرست فرمانداری اردکان در نشست ستاد تسهیلات نوروزی اردکان افزود: باید تمام توان را در کمیته های مختلف ستاد ده گانه تسهیلات نوروزی به کار ببندیم تا خدمات درخور و شایسته به تمامی مهمانانی که از اردکان دیدن می کنند صورت پذیرد.

سرپرست فرمانداری اردکان در ادامه با بیان اینکه روسای کمیته های ستاد نوروزی موظفند با ارایه خدمات، برگزاری جشنواره ها، نمایشگاه ها و برنامه های فرهنگی در سطح شهر شرایط توقف بیشتر مسافران را در شهرستان فراهم کنند ادامه داد: مسئولان دستگاه های اجرایی و بوم گردی ها باید آمادگی لازم را برای اسکان مسافرین نوروزی داشته باشند.

جدیدی به برگزاری برنامه های نوروز، از جمله روز دوم فروردین روز شهرستان اردکان که با همکاری تمامی ادارات و یکی از انجمن های حوزه گردشگری برگزار می شود اشاره کرد و افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و همکاری همه کمیته‌ها میزبان خوبی برای مسافران نوروزی در سال 98 باشیم.

وی اظهار داشت: برای راهنمای تور های گردشگری از ظرفیت انجمن ها، تشکل های مردم نهاد و افراد مطلع با روابط عمومی بالا استفاده می شود.

این مسئول گفت: شهرستان اردکان از لحاظ تاریخی، طبیعی، گردشگری، ‌صنایع دستی و تولید سوغات جاذبه‌های قابل توجه دارد و در ایام نوروز باید این ظرفیت ها بیشتر به مسافران و گردشگران معرفی شود .

جدیدی درخواست کرد: تکریم و استقبال از مسافران نوروزی به منظور رفاه حال آنها مورد توجه‌ جدی قرار گیرد لازمست هماهنگی‌های لازم جهت اقامت مسافران در مدارس، دانشگاه‌ها ، هتل ها ، بوم گردی ها و ... به عمل آید و آماده خدمات رسانی به مسافران باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی