English

استاندار گیلان:

مهمترین پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن وفاداری مردم به آرمان‌های انقلاب است

استاندار گیلان با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم ولایتمدار استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن همگام با سایر هموطنان در کشور گفت: مهمترین پیام ۲۲ بهمن پیروی و وفاداری مردم به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی، رهبر فرزانه انقلاب، شهدا و امام راحل است.

مهمترین پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن وفاداری مردم به آرمان‌های انقلاب است
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، اسدالله عباسی، استاندار گیلان،  امروز (یکشنبه) در جریان برگزاری راهپیمایی باشکوه و عظمت ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در رشت، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مرم ولایتمدار گیلان همیشه در صحنه بوده و هستند و حضور امروز آنان هم خود نشانی از اراده آنان بر مبارزه با طاغوت و دشمنان و نفی سلطه و ایستادگی پای اصل ولایت فقیه، امام (ره)  و رهبری عزیز است.

وی با بیان اینکه این مردم همیشه نشان داده و ثابت کرده اند که مسیر انقلاب ادامه می یابد و حضور پرشور امروز گیلانیان و مردم رشت هم تاییدی بر این موضوع است، حضوری که نشان از بصیرت و آگاهی این مردمان دارد و آنان به درستی گفتمان دشمن شناسی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به تصویر کشیدند.

وی عنوان کرد: این انسجام، همدلی، اتحاد و محبت مردم و همراهی و حضور همه از هر گرایش خروشی در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی است.

عباسی گفت: پیام مهم این حضور برای دشمنان ملت تاکیدی مکرر بر آن است که این ملت تاریخ ساز متکی به خود است و مستقل از غرب و شرق، آینده خود را با اتکا به خداوند و توان داخلی خواهد ساخت.

وی تصریح کرد: این حضور پرشور و توام با لطف و صفای مردم، مسئولان را برای کار بیشتر و خدمت بهتر به ملت دل گرم تر می کند و باید قدردان این حضور و همراهی باشیم.

هزاران نفر از مردم ولایتمدار رشت امروز هم‌پای ملت آزاده ایران زمین بار دیگر گامهایشان را در مسیر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی استوارتر کردند و با حضور پرشور خود در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مهر تاییدی بر بیعت خود با شهدا و امام (ره) و رهبری زدند.

در مراسم 22 بهمن امسال، آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیات رییسه خبرگان رهبری سخنرانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه