English

در آستانه روز تکریم مادران و همسران شهدا؛

استاندار گیلان با مادر شهید اباذر سالدار در لوندویل آستارا دیدار کرد

در آستانه سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، استاندار گیلان با مادر شهید والامقام اباذر سالدار در لوندویل آستارا دیدار کرد.

 استاندار گیلان با مادر شهید اباذر سالدار در لوندویل آستارا دیدار کرد
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، در آستانه سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، اسدالله عباسی، استاندار گیلان در ادامه سفر یکروزه خود به آستارا، با مادر عزیز و خانواده شهید والامقام اباذر سالدار در روستای سهراب‌محله بخش لوندیل شهرستان مرزی بندر آستارا دیدار کرد.

استاندار گیلان در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان، گفت: در ایام وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مقام شامخ مادران و همسران شهدا، توفیقی حاصل شد که در سفر به شهرستان آستارا در محضر مبارک یکی از مادران عزیز شهدای ایران اسلامی و گیلان سرافراز حاضر شویم.

عباسی با تاکید بر اینکه آرامش و امنیت جامعه مرهون خون پاک شهداست و باید مسئولان با خدمتگزاری به مردم، قدردان جانفشانی شهدا و ایثارگران باشند، از مادر شهید سالدار خواست تا او و مسئولان دولت مردمی و انقلابی را بر خدمت صادقانه به مردم شریف استان دعا کند.

وی حضور در محضر پدران و مادران عزیز و خانواده معظم شاهد و ایثارگران را مایه افتخار و مباهات همگان دانست و بهره‌مندی از فضای معنوی دیدار با این عزیزان را از توفیقات سفرهای شهرستانی برشمرد.

شهید اباذر سالدار، متولد ۱۳۴۵ در سال ۱۳۶۵ در منطقه حاج عمران به فیض شهادت نائل آمد.

استاندار گیلان در مسیر دیدار با مادر شهید سالدار در سهراب‌محله، با تعدادی از ساکنان و اهالی این روستا در لوندویل آستارا نیز دیدار و گفت‌وگو کرده و دستورات لازم برای رفع مشکلاتشان را صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه