English

باحضور فرمانده سپاه قدس گیلان صورت گرفت؛

بازدید پروژه های عمرانی شهرستان تالش

فرمانده سپاه قدس گیلان با سرکشی از پروژه‌های عمرانی شهرستان تالش در دست اقدام سازمان بسیج سازندگی استان گیلان در جریان آخرین وضعیت و میزان پیشرفت پروژه‌ها قرار گرفت.

بازدید پروژه های عمرانی شهرستان تالش
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان با بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان تالش تسریع در تکمیل پروژه ها و افتتاح آن ها در زمان پیش‌بینی شده را تاکید کرد. 

وی با اشاره به پروژه های مهم و مورد نیاز این شهرستان ‌تسریع در خدمت رسانی مطلوب در جلب رضایت خاطر مردم را اولویت مسئولین دانست و اظهار کرد: تسریع در خدمت و رفع هرگونه مشکل و موانع پروژه های عمرانی به منظور خدمت و جذب اعتماد و اتمام در زمان تعیین شده ضروری می باشد.

 فرمانده سپاه قدس گیلان در طی بازدید از پروژه های عمرانی این شهرستان ضمن دیدار با خانواده شهید ولی الله جعفری در روستای کوهستان بخش حویق از نزدیک با مشکلات آن ها بمنظور رفع سریع آن آشنا شد .

لازم به ذکر است پروژه های در حال اجرا و بهره برداری چون ؛ دیوار حفاظتی روستای چلو نصر ،یادملن یه شهید گمنام بخش حویق ، ساخت مدرسه شهید اندرزگو ،پروژه راه و آب روستایی کوهستانی حویق ،ساخت مسجد روستای کوهستان بالا ، پروژه آب نصرت آباد، سایت آب رسانی کریم سرا ، پروژه آب مجتمع کریم سرا ،

 مورد بازدید فرماندهی سپاه قدس گیلان به اتفاق مسئول سازمان بسیج سازندگی و هیات همراه قرارگرفت.

همچنین پروژه آسفالت روستای خاله سرای ۵۹ اسالم به همت سازمان بسیج سازندگی استان گیلان با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار دامغانی مورد بهره برداری قرارگرفت .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه