English

برگزاری مراسم ویژه وداع با پیکر شهید مدافع حرم محمدرضا یعقوبی در شهر رشت

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان، جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر شهید تازه تفحص‌شده مدافع حرم محمدرضا یعقوبی را اعلام کرد.

 برگزاری مراسم ویژه وداع با پیکر شهید مدافع حرم محمدرضا یعقوبی در شهر رشت

، سرهنگ احمدرضا منشوری، معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان امروز با اشاره به برگزاری مراسم وداع با پیکر شهید تازه تفحص شده مدافع حرم محمدرضا یعقوبی در شهرستان‌های لنگرود و رودسر اظهار کرد: به درخواست مردم و مسؤولان این ۲ شهرستان، مراسم وداع با پیکر این شهید مدافع حرم روز سه‌شنبه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در شهرستان رودسر و ۲۰:۳۰ الی ۲۳ در مسجد جامع لنگرود برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان از برگزاری مراسم ویژه وداع با پیکر شهید مدافع حرم محمدرضا یعقوبی در شهر رشت خبر داد و افزود: این مراسم در روز چهارشنبه و بعد از نماز مغرب و عشا در گلزاری شهدای رشت و با حضور آحاد مختلف مردم و مسوولان استانی برگزار خواهد شد.

منشوری با اشاره به تشییع پیکر شهید مدافع حرم محمدرضا یعقوبی در شهر رشت و در روز پنجشنبه بیان کرد: مراسم تشییع شهید محمدرضا یعقوبی از ساعت ۸:۳۰ صبح روز پنجشنبه و بعد از مراسم صبحگاه مشترک و اقامه نماز در سپاه ناحیه رشت، به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد برگزاری مراسم تشیع و وداع با شهید تازه تفحص شده مدافع حرم محمد رضا یعقوبی در گیلان و با محوریت سپاه تشکیل شد، افزود: به محض اطلاع از کشف پیکر شهید مدافع حرم محمدرضایعقوبی بعد از هفت سال، ستادی برای برگزاری باشکوه مراسم وداع در استان تشکیل شد.

گفتنی است؛ شهید محمدرضا یعقوبی ۷ سال پیش در سوریه به شهادت رسید و پیکر این شهید در عملیات تفحص شهدای مدافع حرم در این کشور کشف و هویت او از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

شهید محمدرضا یعقوبی از جانبازان دفاع مقدس، وکیل پایه یک دادگستری گیلان و متولد ۱۳۴۴ در شهرستان لنگرود بود که در نیمه شب ۱۹ رمضان ۱۳۹۵ در سوریه و در دفاع از حرم اهل بیت (ع) در خان‌طومان به شهادت رسید به همین علت وی را شهید لیله‌القدر نامیدند و حالا در ایام فاطمیه نیز مراسم تشییع ایشان برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه