English

صبح امروز؛

رزمایش اقتدار ۶ هزار نفره بسیجیان در رشت برگزار شد

رزمایش اقتدار ۶ هزار نفره بسیجیان سپاه ناحیه مرکزی رشت روز جمعه با حضور سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رشت برگزار شد.

رزمایش اقتدار 6 هزار نفره بسیجیان در رشت برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، فرمانده سپاه قدس گیلان در جریان این رزمایش اظهار کرد: بسیج گسترده ترین شبکه مردمی در کشور و جهان است که به انقلاب اسلامی خدمات شایانی کرده است.

سردار حمید دامغانی افزود: امروز با حضور بسیج، کاربردی‌ترین خدمت، و گروه مردمی و امنیت ساز را داریم و در همه حوزه های فرهنگی و سیاسی فعال است.

وی ادامه داد: امروزه تفکر بسیجی در سراسر کشور جاری است و از مرزهای جغرافیایی کشور هم عبور کرده و به برکت انقلاب اسلامی هم اینک این تفکر و ارزشها در همه منطقه گسترش یافته است.

رزمایش بسیج در رشت

فرمانده سپاه قدس گیلان بیان کرد: بسیج در همه عرصه ها نیز در مقابل تهدیدهای دشمنان ایستادگی می کند و امروز بیش از هر زمان معتقدیم که بسیج معجزه انقلاب است.

سردار دامغانی خاطرنشان کرد: امام راحل بنا به دوراندیشی و به دلیل نقش مردم در جامعه دستور به تشکیل بسیج دادو به واقع تشکیل بسیج معجزه الهی بود که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توسط امام راحل شکل گرفت.

در رزمایش ۶ هزار نفره بسیجیان سپاه ناحیه مرکزی رشت که در مجموعه ورزشی شهدای این شهرستان برگزار شد اسدالله عباسی استاندار گیلان، نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان استان نیز حضور داشتند.

اجرای سرود و رونمایی از سرود شعله موشکها، اجرای ورزش باستانی و زورخانه ای، اجرای حرکات رزمی و شکستن اجسام سخت توسط ورزشکاران و اجرای حرکات امدادی توسط آتش نشانان از برنامه های این رزمایش بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه