English

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان مطرح کرد؛

نهادینه شدن فرهنگی بسیجی در جامعه گره‌گشای مشکلات است

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار و متخصصین گفت: جهاد تبیین، امیدآفرینی و خدمت‌رسانی سه اولویت مهم متخصصان بسیج استان است که در ابعاد و بخش‌های مختلف با کمک مردم و افراد نیکوکار انجام می شود

 نهادینه شدن فرهنگی بسیجی در جامعه گره‌گشای مشکلات است
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، عباس حسینی، جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان، امروز در نشست خبری با فعالان رسانه گیلان اظهار کرد: اقشار و متخصصین بسیج گیلان با ۱۹ رده، ظرفیت بزرگی است که انتظار می رود بیش از همیشه از این توانمندی بهره گرفته شود؛ هر دستگاه و نهادی که از ظرفیت بسیج استفاده کرد پیشرفت کرده است؛لذا از دولت مردمی سیزدهم نیز انتظار داریم که پشتیبان این گروه‌ها و طرح‌های آنان باشد.

وی ادامه داد: نهادینه شدن فرهنگی بسیجی در جامعه گره‌گشای مشکلات است و از سوی دیگر بسیج در ابعاد مختلف در سطح جامعه نقش آفرینی می کند و در انجام ماموریت‌های خود نیز، مردم محور عمل می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار و متخصصین از طرح‌های ارائه شده مهم در اجلاسیه مجمع عالی بسیج استان خبر داد و گفت: بهره مندی از ظرفیت‌های نخبگان، برگزاری اجلاس،استفاده از طرح‌ها و ایده‌ها و حل مشکلات مردم از مهمترین اهداف مجمع عالی بسیج است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان

حسینی به طرح های ارائه شده به اجلاسیه بسیج گیلان نیز اشاره و بیان کرد: ۶۵ طرح شامل ۴۹ طرح شهرستانی و ۱۶ طرح استانی در زمینه‌های مختلف به دبیرخانه مجمع برای حل مشکلات موجود در جامعه ارسال شد که در نهایت چهار طرح به عنوان طرح های اولویت‌دار مورد بررسی قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: این چهار طرح شامل ایجاد کلینیک حقوقی، ارتقاء کیفیت جسمی و روانی سالمندان، پرورش و نژاد اصلاح گوسفند و ماهیان و همچنین طرح همیاری کشاورزی با هوش مصنوعی است که در اجلاسیه‌ بسیج که برگزار خواهد شد، مسئولان و صاحبان هر یک از این طرح ها، از مزیتها و نحوه بکارگیری آنها دفاع خواهند کرد.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز طرح های بسیار خوبی ارائه شدکه می توان به طرح استفاده از تیر برق‌های سبک در برخی از روستاهای سخت‌گذر اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه