English

به همت کانون‌های دانشجویی واحد رشت:

نمایشگاه صنایع خلاق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد

نمایشگاه صنایع خلاق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به همت کانون‌های دانشجویی واحد رشت برگزار شد.

نمایشگاه صنایع خلاق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد

، محمد دوستار، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت امروز با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه با موضوع «صنایع خلاق» و به همت حوزه فرهنگی – دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، به مدت دو هفته در محوطه این واحد دانشگاهی  برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت توسعه فرهنگ و کارآفرینی با اتکا به تولیدات دانشجویی و جریان داشتن فضای ایده‌پردازی و ایده‌پروری در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور، رویدادها و بازارچه‌های دانشجویی صنایع خلاق در سطح واحدهای دانشگاهی استان گیلان و رشت برگزار خواهد شد.

دوستار تاکید کرد: بازارچه‌های دانشجویی صنایع خلاق با بهره‌مندی از پتانسیل و ظرفیت‌های دانشگاه، استادان و فعالان حوزه زیست بوم فناوری با هماهنگی حوزه فرهنگی – دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی در استان گیلان، برگزار می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، 24 کانون دانشجویی وجود دارد که در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی و هنری مشغول فعالیت هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، ادامه داد: این نمایشگاه با 16 غرفه به‌مدت دو هفته برگزار خواهد شد که دانشجویان محصولات تولیدی خود را به معرض نمایش و فروش می‌گذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه