English

فرمانده حوزه ادارات کل سپاه قدس گیلان اعلام کرد؛

برگزاری دومین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی بسیج ادارات کل استان گیلان

فرمانده حوزه ادارات کل سپاه قدس گیلان گفت: مسابقات فرهنگی ورزشی بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار خواهد شد.

برگزاری دومین دوره مسابقات فرهنگی  ورزشی بسیج ادارات کل استان گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، عیسی محسن پورحسن کیاده با گرامیداشت چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با اعلام این خبر گفت: به مناسبت گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دهه مبارک فجر، سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت اقدام به برگزاری یکدوره مسابقات فرهنگی ورزشی در رشته های فوتسال (برادر) ، دارت و تنیس روی میز( برادران و خواهران ) خواهد کرد.

مسابقات فرهنگی  ورزشی بسیج ادارات از دهم بهمن ماه 1397 آغاز می گردد

فرمانده حوزه ادارات کل سپاه قدس گیلان ادامه داد: مسابقات از دهم بهمن ماه 1397 آغاز و اختتامیه این دوره از مسابقات در 23 بهمن ماه 1397 با حضور منتخبین تیم های پایگاههای بسیج کارمندان شرکت کننده از ادارات استان گیلان، برگزار خواهد شد.

محسن پور تصریح کرد: مهلت ثبت نام در تاریخ 3 بهمن به پایان رسید که در طول این مدت تعداد 20 تیم در رشته فوتسال و تعداد 100 شرکت کننده برادر و 50 نفر از خواهراندر رشته های تنیس روی میز و دارت ثبت نام کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: تمامی شرکت کنندگان از اعضای پایگاههای بسیج کارمندان ادارات استان گیلان بوده که با معرفی نامه رسمی از کارگزینی ادارات و با داشتن کارت عضویت بسیج در این مسابقات شرکت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قاسم قاسمی مدیر فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت نیز در این نشست با گرامیداشت ایام الله دهه فجر بیان کرد: انقلاب اسلامی توانست با اقتدار بلوک شرق و غرب را تغییر دهد و دنیای دو قطبی را تبدیل به دنیای سه قطبی کند و حضرت امام (ره) تئوری ولایت مطلقه فقیه را طراحی کرد که به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران امروز توانسته است، آرمان خود را به عنوان یک تئوری غالب مطرح کند و ساختار انقلاب اسلامی در دنیا را قابل دیدن و مشاهده کند.

انقلاب اسلامی در مسیر تحولات خود گسترش یافت

وی افزود: انقلاب اسلامی در مسیر تحولات خود آنقدر گسترش یافت تا در فرامرز ها نیز قابل رؤیت می باشد،  افقی که حضرت امام خمینی (ره) در فرامرزها آن را قابل رویت می دانست ، امروز با اقتدار کامل توانسته است در گستره دنیا و به برکت خون شهدای عزیز انقلاب اسلامی گسترش یابد و دشمنان نظام جمهوری اسلامی باید در حال حاضر با رهبری مقام معظم رهبری بایستگی های نظام را ببینند و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن، بار دیگر بر افکار پلید دشمنان خط بطلان بکشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه