English

۵۰۰ ویژه برنامه بسیج دانش آموزی در گیلان اجرا می شود

مسئول بسیج دانش آموزی گیلان از اجرای حدود ۵۰۰ برنامه‌ی فرهنگی و تربیتی درهفته‌ی بسیج دانش آموزی در مناطق مختلف استان خبر داد.

۵۰۰ ویژه برنامه بسیج دانش آموزی در گیلان اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، حامد حبیب زاده، مسئول بسیج دانش آموزی گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژه برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی گفت: رزمایش اردو‌های راهیان پیشرفت یکی از برنامه‌های محوری این هفته است که چهارم آبان ماه امسال در شهرستان‌های ۱۷ گانه‌ی گیلان برگزار می‌شود و در این رزمایش جامعه‌ی دانش اموزی از مراکز صنعتی و علمی فعال در استان بازدید می‌کنند.

وی همچنین از تمهیدات برای برگزاری بازی آنلاین «میدان نبرد» ویژه دانش آموزان پسرمقطع تحصیلی دوم ابتدایی تا دوم متوسطه خبر داد و افزود: این بازی از ۸ تا ۱۸ آبان امسال آنلاین قابل دسترسی ست و دانش آموزان علاقه‌مند تا هفتم آبان ماه فرصت دارند در سامانه اینترنتی www.baazico.ir ثبت نام کنند.

حامد حبیب زاده، برگزاری یادواره‌ی شهدای دانش آموز استان را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد و افزود: این یادواره در ۷ آبان ۱۴۰۲ با سخنرانی آیت الله فلاحتی، نماینده ی، ولی فقیه در گیلان در مصلای املش برگزار می‌شود.

وی درادامه تصریح کرد:پیش بینی می‌شود هزار و ۴۴۷ یادواره‌ی دانش آموزی در مدارس گیلان خبر داد و افزود: این یادواره‌ها در راستای دومین کنگره‌ی ملی سرداران، امیران و ۸ هزار شهید گیلان برنامه ریزی شده است.

مسئول بسیج دانش آموزی گیلان افزود: بیش از ۳۰۰ یادواره در هفته‌ی بسیج دانش آموزی امسال در هشتم تا ۱۳ آبان ماه امسال در مدارس مختلف استان برگزار خواهد شد.

حامد حبیب زاده همچنین با اشاره به نحوه اجرای طرح‌های سه گانه‌ی تربیتی برای دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی اضافه کرد: این طرح با هدف تقویت ارتباط محور‌های سه گانه‌ی تربیتی نسل جدید شامل منزل، مدرسه و مسجد در دستور کار قرار گرفته و در این طرح یک مربی از سوی مسجد محل به مدرسه اعزام می‌شود تا برنامه‌های تربیتی مناسبی را در راستای آشنایی دانش آموزان با ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی و سبک زندگی ایرانی - اسلامی اجرا کند.

رییس بسیج دانش آموزی گیلان افزود: دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و گلباران مزار شهدا از دیگر برنامه‌هایی ست که در هفته‌ی بسیج دانش آموزی اجرا می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه