English

ویژه هفته دولت ۸:

بهره برداری طرح‌های عمرانی در گیلان ادامه دارد

امروز در سومین روز از هفته دولت بیش از ۲۷۰ طرح عمرانی درمناطق مختلف گیلان به بهره برداری رسید.

 بهره برداری طرح‌های عمرانی در گیلان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، برای اجرای این طرح ها، در مجموع بیش از ۵۷۰ میلیارد تومان، هزینه شد.

در سومین روز از هفته دولت، ۸۶ طرح عمرانی در بخش مرکزی رشت به بهره داری رسید.
برای اجرای این طرح‌ها در مجموع ۱۸۳ میلیاردتومان هزینه شده و سرپرست فرمانداری رشت به صورت نمادین صبح امروز چند را افتتاح کرد.
۵۰ طرح عمرانی هم در اسالم تالش به بهره برداری رسید. 
 این طرح‌ها شامل آسفالت معابر، تکمیل وتجهیز ساختمان آتش نشانی، یک واحد تولیدی است که برای اجرای آن‌ها ۸۷ میلیارد تومان هزینه شد. 
درآستانه اشرفیه هم ۳۲ طرح عمرانی شامل ۲۷ طرح تقویت برق، آسفالت راه‌های روستایی درمجموع با ۲۱ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
۳۰ طرح عمرانی هم امروز در رودبار افتتاح شد. ۲۱ طرح برق رسانی، ۷ طرح عمرانی شهری، ساماندهی گلزار شهدا و یک استخر کشاروزی از طرح‌هایی بود که با ۲۰ میلیاردتومان هزینه افتتاح شد.
از آستارا هم خبر رسید ۱۶ طرح عمرانی امروز با ۴۸ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان هزینه به بهره برداری رسید؛ که شامل واگذاری ۸ خانه،۲ طرح مخابراتی، دفتر خدماتی مسافرتی و ۵ طرح بخشداری مرکزی در حیران آستارا است. 
 در املش هم امروز ۱۵ طرح عمرانی شامل افتتاح همزمان ۱۲طرح توسعه و تقویت برق، دو واحد مسکن کمیته امداد و یک واحد خانه مسافر با ۸میلیارد و ۷۹۰میلیون تومان هزینه افتتاح شد.
۹ طرح عمرانی درتولمات صومعه سرا شامل، تقویت وتوسعه شبکه برق، بازسازی ۲ بقعه متبرکه، اسفالت معابر، و دو طرح ورزشی در مجموع با ۲۰ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان هزینه به بهره برداری رسید. ساخت، ساختمان اداری وتجاری شهرداری تولمشهر هم با ۳۰ میلیارد اعتبار آغازشد.
درشفت هم ۸طرح عمرانی و عام المنفعه امروز به بهره برداری رسید برای این طرح‌ها که شامل زیرسازی و آسفالت معابر شهری و روستایی احداث برج‌های نوری شهر احمدسرگوراب، احداث سورتینگ و بسته بندی برنج،۳ خانه بهداشت است ۱۸ میلیارد تومان هزینه شد. 
 ۶ طرح عمرانی هم در بخش مرکزی لاهیجان شامل آسفالت وجدول گذاری راه روستایی، و طرح تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی با ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه به بهره برداری رسید.
درماسال هم ۶ طرح عمرانی شامل رونمایی از آبنمای شهدای تاسکوه، راه اندازی بازارچه گردشگری، آبرسانی وآسفالت راه روستایی، راه اندازی دو واحد تولیدی و آموزشی درمجموع با ۴ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان امروز به بهره برداری رسید. ساخت ساختمان دهیاری میر محله ماسال هم آغازشد 
 ۴ طرح عمرانی در سیاهکل امروز با ۵ میلیاردو ۳۰۰ میلون تومان هزینه شامل بهره برداری آب بندان روستای ازبرم، پارک کودکان روستای لیشَک، ساختمان دهیاری روستای لیشَک و مجموعه پرورش گل و گیاه افتتاح شد.
۳ طرح عمرانی هم امروز در فومن به بهره برداری رسید.
این طرح‌ها شامل روکش آسفالت راه ارتباطی، تعمیق و بازسای استخر ذخیره آب کشاورزی است که با بیش‌از ۱۴ میلیارد تومان هزینه افتتاح شد. 
۳ عمرانی هم در لنگرود شامل تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری، انتقال آب کشاورزی با لوله پلی اتیلن درمیان پاپکیاده و کلیدبر با ۱۰ میلیارد و ۹۰ میلیون تومان هزینه و بهره مندی ۲۷۵ خانوار به بهره برداری رسید.
در رودسر هم استخر سرپوشیده‌ی ورزشی هم با سرمایه گذاری ۱۵ میلیارد تومانی بخش خصوصی امروز افتتاح شد.
 نخستین زمین فوتبال ساحلی رضوانشهر هم امروز در دبیرستان شهید رجایی این شهرستان با ۱۱۰ میلیون تومان هزینه به بهر ه برداری رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه