English

هفته دولت ۲:

افتتاح واحد تولید کننده ورق کارتن وجعبه گرانول واحد تعطیل قبلی در رشت /ایجاد ۲۷۸ واحد صنعتی گیلان در دولت سیزدهم

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از افتتاح یک واحد تولیدی صادراتی ورق کارتن و جعبه گرانول در شهر صنعتی رشت در اولین روز هفته دولت خبر داد.

افتتاح واحد تولید کننده ورق کارتن وجعبه گرانول واحد تعطیل قبلی در رشت /ایجاد ۲۷۸ واحد صنعتی گیلان در دولت سیزدهم

 به گزارش خبرگزاری موج گیلان، تیمور پورحیدری، مدیر کل صمت گیلان، امروز در حاشیه مراسم افتتاح یک واحد تولیدی در رشت که با حضور استاندار و دو تن از نمایندگان مجلس و جمعی از صاحبان صنایع انجام شد، گفت: همزمان با هفته دولت 15 طرح صنعتی افتتاح خواهند شد و راه اندازی فاز دوم طرح توسعه این شرکت با ظرفیت تولید سالانه ۱۱ تن و میزان سرمایه‌گذاری ۸۶۰ میلیارد ریال و اشتغال ۷۰ نفر نیز بخشی از برنامه های هفته دولت بود که امروز رسماً به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه ۱۵ واحد صنعتی و تولیدی آماده بهره‌برداری در هفته دولت شده‌اند، تصریح کرد: از این تعداد 12 واحد تولیدی صنعتی و 3 واحد تولیدی صنفی می باشند و برخی از واحد ها در مرکز استان و تعدادی نیز در شهرستان های دیگر گیلان شروع به فعالیت نموده اند که مجموع سرمایه گذاری این واحد ها 12 هزار و 550 میلیارد ریال و مجموع اشتغال ایجاد شده این واحدهای تازه تاسیس ۵۳۱ نفر است.

افتتاح واحد تولید کننده ورق کارتن وجعبه گرانول

پورحیدری به تشریح دستاوردهای دولت سیزدهم در دو سال اخیر پرداخت و تصریح کرد: از آغاز دولت سیزدهم تعداد 374 جواز تاسیس صنعتی با سرمایه‌گذاری 98 هزار و 649 میلیارد ریال با پیش بینی اشتغال 8 هزار و787 نفر صادر گردیده است.

به گفته وی، همچنین ۲۷۸ واحد تولیدی صنعتی جدید با سرمایه‌گذاری ۶۴ هزار و ۱۳ میلیارد ریال ایجاد شده است که ماحصل آن؛ اشتغال برای ۷ هزار و ۹۶۰ نفر بوده است.

  مدیرکل صمت گیلان، خاطر نشان کرد: بعد از افتتاح طرح توسعه این شرکت؛  استاندار گیلان با هیئت همراه از خط تولید واحد قبلی این شرکت کارتن پلاست بازدید به عمل آورد که در سال 1380 با سرمایه گذاری 569میلیارد ریال با اشتغال 102 نفر و زیر بنای 9300 متر مربع در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع به احداث شده است.

پورحیدری، در ادامه برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای آن؛  به اتفاق رئیس بسیج اصناف استان و هیئت مدیره اتاق اصناف رشت به دیدار خانواده شهید والا مقام احمد خدادادی شتافت و از پدر ایثارگر این شهید انقلاب که سال‌های دور به عنوان رئیس اسبق اتاق اصناف فعالیت داشت، تجلیل به عمل آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه