English

سرپرست فرمانداری رشت عنوان کرد:

استقبال از نقدهای خبرنگاران/رسانه ابزار نبرد جنگ های نوین

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه پرسشگری و مطالبه گیری را حق خبرنگاران از مدیران دانست و اظهار کرد: از نقدهای شما خبرنگاران استقبال می کنیم این مهم موجب شفاف سازی عملکرد ما مدیران می شود.

استقبال از نقدهای خبرنگاران/رسانه ابزار نبرد جنگ های نوین

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، کیا عاشوری، سرپرست فرمانداری رشت، شامگاه یکشنبه به مناسبت روز خبرنگار در نشست با خبرنگاران حوزه فرمانداری شهرستان رشت اظهار کرد: در زمان حاضر ۱۰۶ پروژه در این شهرستان در حال اجرا است.

وی خاطر نشان کرد: اعتبارات گیلان محدود است و اعتبار برای هر شهرستان بر اساس وسعت و جمعیت بوده ضمن اینکه اولویت برای اتمام پروژه های نیمه تمام است.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت بیان کرد: در سال جاری ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های در حال اجرای شهرستان رشت در نظر گرفته شده که برای انجام و اتمام آنها مورد استفاده قرار می گیرد.

وی با اشاره به تلاش برای رفع مشکلات آب شرب روستایی شهرستان رشت خاطر نشان کرد: در این ارتباط تفاهمنامه ای با مجموعه سپاه و وزارت نیرو منعقد شده و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای قرارگاه محرومیت زدایی سپاه برای رفع مشکلات آب شرب روستایی در نظرگرفته شده است.

عاشوری در ادامه با تبریک روز خبرنگار و قدردانی از تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و با اشاره به تغییر ماهیت جنگ دشمن اظهار کرد: رسانه از ابزارهای نبرد جنگ های نوین به شمار می رود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران جایگاه مهمی دارند که باید قدر آن را بدانند، اضافه کرد: شما خبرنگاران ویژگی هایی دارید که در وجود هر انسانی نیست این خصوصیات شما را منحصر به فرد و مسئولیت شما را سخت تر می کند.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه رسانه ها محل رجوع مخاطبان زیادی است، خاطر نشان کرد: خبرنگاران کانونی اژ قدرت برای مدیریت اجتماع هستند، این موضوع نباید شما خبرنگاران را مغرور کند.

وی با اشاره به رشادت های شهدای انقلاب اسلامی در دفاع از این مرز و بوم و با بیان اینکه ما امروز مدیون خون شهدا هستیم اضافه کرد: نقش بی بدیل شهیدان باید همواره یادمان باشد شما خبرنگاران هم باید همان روحیه شهدا را داشته باشید.

عاشوری پرسشگری و مطالبه گیری را حق خبرنگاران از مدیران دانست و اظهار کرد: از نقدهای شما خبرنگاران استقبال می کنیم این مهم موجب شفاف سازی عملکرد ما مدیران می شود.

۱۷ مرداد سالروز شهید محمود صارمی روز خبرنگار نام کرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه