English

استاندار مازندران:

مدیران دولتی، پرونده شکایت از خبرنگاران مازندرانی را مختومه کنند

استاندار مازندران با بیان اینکه مدیران شکایت خود را از رسانه‌ها تا روز شنبه پس بگیرند و پرونده را مختومه کنند، گفت: تاکنون از هیچ رسانه‌ای شکایت نکردم، کلیه مدیران دستگاه‌های اجرایی در صورت شکایت از رسانه‌ها، تا شنبه باید نسبت به مختومه کردن شکایت خود اقدام کنند.

مدیران دولتی، پرونده شکایت از خبرنگاران مازندرانی را مختومه کنند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور در آئین تجلیل از خبرنگاران استان مازندران که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم دریایی امام (ره) نوشهر برگزار شد با بیان اینکه مازندران استان بزرگی است که مردمان بزرگی دارد و شهدای زیادی به خاطر مردم جانشان را تقدیم کرده‌اند، اظهار داشت: ما در استانی هستیم که جوانان ما در همه عرصه‌های علمی، نخبگی، دانش بنیانی، شخصیت‌های برجسته ای را تقدیم کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۸۲۰ مدیر مازندرانی داریم که در رده مدیرکل در کشور هستند، ادامه داد: هیچ استانی چنین پتانسیلی ندارد.

استاندار مازندران با درخواست از خبرنگاران برای آسیب شناسی جامع از دلایل عقب ماندگی و توسعه نیافتگی استان، تصریح کرد: هیچ راهی نداریم که به توسعه استان خود بپردازیم و مازندران باید به فکر آینده خود باشد.

وی با اشاره به مهاجرت‌هایی که به سمت استان شروع شده است، گفت: مطالبات رسانه‌ها از مسئولان استان تاکنون اساسی نبود و بیشتر سهم آنان خبری بوده است.

روز خبرنگار در مازندران 1402 - نوشهر

حسینی پور نقد منصفانه برای حرکت به سمت جلو را خواستار شد و افزود: آن چیزی که رسالت عظیم رسانه‌ها است کمک به مردم و مسئولان است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مدیران شکایت خود را از رسانه‌ها تا روز شنبه پس بگیرند و پرونده را مختومه کنند، گفت: تاکنون از هیچ رسانه‌ای شکایت نکردم، کلیه مدیران دستگاه‌های اجرایی درصورت شکایت از رسانه‌ها، تا شنبه باید نسبت به مختومه کردن شکایت خود اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه