English

مدیرکل صمت گیلان تاکید کرد:

لزوم توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی در گیلان

مدیرکل صمت گیلان در دیدار با نماینده آستانه اشرفیه گفت:توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی در گیلان ضرورت دارد.

لزوم توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان؛ تیمور پورحیدری در دیدار با ابراهیم نجفی نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: باید زیرساخت های لازم برای توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی که با گیلان سنخیت دارد در دستور کار قرار دهیم که در برنامه مدنظر داریم.

مدیرکل صمت گیلان در این دیدار با اشاره به قطب کشاورزی بودن استان، تاکید کرد: با توجه به کشاورزی بودن استان پیگیر هستیم صنایعی در استان توسعه یابند که بتوانند نیاز بخش کشاورزی و فرآوری آنها را برآورده سازند .

مدیرکل صمت گیلان در دیدار با نماینده آستانه اشرفیه

وی از کمبود شدید اراضی صنعتی در استان سخن گفت و افزود: امیدواریم با تعامل همه دستگاه های مرتبط و استفاده از ظرفیت نماینگان فهیم استان، فضای لازم را برای جذب سرمایه گذاری صنعتی فراهم نمائیم.

تیمور پورحیدری با بیان اینکه نماینده فهیم آستانه، تنها نماینده ای است که بر اساس شاخصهای اقلمی  و آمایش سرزمینی؛ در کمیسیون کشاورزی مجلس عضو هست، افزود: حضور ارزشمند شما می تواند مسیر را برای اثربخش بودن و امیدآفرینی صنایع تبدیلی کشاورزی و امور کشاورزی مدرن در استان هموار نماید.

ابراهیم نجفی؛ نماینده مردم شریف شهرستان آستانه نیز در این دیدار از کمیود برخی زیرساختها در آستانه سخن گفت و اظهار داشت: در مورد شهرک صنعتی نقره ده، برق این شهرک فقط به اندازه 4 کیلومتر هست هنوز فعال نشده است و با تامین برق مورد نیاز ، واحدهایی که نیازمند برق بیشتر هستند رفع مشکل می شوند.

وی همچنین افزود: در اراضی مورد استفاده در شهرک های صنعتی باید نسبت به اراضی بلاتکلیف و بدون بهره برداری، اقدام مناسب و قانونی نسبت به خلع ید آنها صورت گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه