English

مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق گیلان معرفی شد

طی حکمی از سوی آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر، محمدتقی مهدیزاده به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان منصوب شد.

مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق گیلان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، آئین تودیع و معارفه مدیران عامل قبلی و جدید شرکت توزیع نیروی برق گیلان روز شنبه به صورت ویدئو کنفرانسی در رشت برگزار شد که در پایان این مراسم ، ضمن تکریم و تجلیل از زحمات محمداسماعیل هنرمند، طی حکمی از سوی آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر، محمدتقی مهدیزاده بعنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب شد.

در این آئین، آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر به صورت تماس ویدئو کنفرانسی اظهار داشت: صنعت برق صنعتی پویا و پیشتاز در کل کشور است و باید از فرصت های خدمتگزاری در این عرصه به خوبی برای جلب رضایت مردم و خداوند تلاش کنیم.

وی در ادامه افزود: سنگر حساس خدمت رسانی امانتی است و آنچه به یادگار می ماند خدمات شایسته و ماندگار است و تلاش باید بر این باشد که شاخص ها و رویه های موجود ارتقاء یافته، به فرد بعدی محول شود.

کردی بیان کرد: شرایط ویژه ای در صنعت برق کشور داریم و باید تمام هم و غم ما بر گذر موفق و بدون خاموشی از تابستان ۱۴۰۱ باشد ، همانگونه که با همدلی و وفاق توانستیم از زمستان سالجاری با کمترین مشکل عبور کنیم.

وی گفت: پایش ، رصد و کنترل پذیری مشترکین غیرخانگی باید بصورت کامل در سطح کشور انجام شود و در بخش مشترکین خانگی نیز ، دسته ای که بیش از دو برابر الگو مصرف دارند نیز، شامل این موضوع خواهند بود.

 مدیرعامل شرکت توانیر خاطرنشان کرد: انتظار از استان فرهیخته گیلان این است که خدماتی زیبنده به مردم این استان ارائه شود.

محمدرضا هنرمند مدیرعامل اسبق شرکت توزیع برق استان گیلان بیش از ۲ سال در این سمت فعالیت داشت.

بیش از یک‌ میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک برق در استان گیلان از طریق ۳۰ هزار کیلومتر به شبکه توزیع برق متصل هستند.

 
 
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه