English

تامین برق ایستگاه‌های صلواتی بلوار پیامبر اعظم قم به مناسبت نیمه شعبان

مدیرعامل شرکت برق قم از تامین برق ایستگاه‌های صلواتی بلوار پیامبر اعظم قم به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.

تامین برق ایستگاه‌های صلواتی بلوار پیامبر اعظم قم به مناسبت نیمه شعبان

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی آهنین پنجه افزود: با تلاش اکیپ‌های عملیاتی و اجرایی شرکت توزیع نیروی برق استان قم، چهار هزار متر کابل خودنگهدار در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) احداث شده است.

وی اضافه کرد: همچنین با نصب و بهره‌برداری از یک دستگاه ترانس ۲۰۰ کیلوولت برای برق‌رسانی به موکب‌ها و ایستگاه‌های خدمات رسان و صلواتی مستقر در طول مسیر بلوار پیامبر اعظم اقدام خواهد شد.

به گفته وی، روشنایی معابر در  طول مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) و مسیرهای منتهی به مسجد جمکران نیز پاک‌سازی و اصلاح شده است.

آهنین‌پنجه به برخی اقدامات انجام شده در اعیاد شعبانیه اشاره کرد و گفت: با نصب پروژکتور و رفع خاموشی‌های پراکنده در محوطه پارکینگ‌های ناظم زاده، انسجام و یاوران، روشنایی این پارکینگ‌ها اصلاح و بازسازی شد.

وی در ادامه نصب ۳۲ پایه برق و کابل‌کشی، تامین ۱۵۰ پروژکتور، نصب ۱۰۰ تابلو انشعاب و رفع نواقص و تک خاموشی‌های مسیرهای منتهی به مسجد جمکران را از دیگر اقدامات شرکت توزیع برق استان قم در این ایام برشمرد.

وی از آماده‌باش کامل و استقرار اکیپ‌های عملیاتی خط گرم(برق‌دار) و فشار ضعیف در مسجد مقدس جمکران و طول مسیر در ایام نیمه شعبان خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه