English

با حضور معاون بر نامه ریزی ومدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی؛

مدیرکل جدید راه و شهرسازی گیلان معرفی شد

در مراسمی و با حضور معاون بر نامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی و با حکم وزیر راه و شهرسازی، ماکان پدرام به عنوان مدیر کل جدید راه و شهرسازی استان گیلان معرفی شد.

مدیرکل جدید راه و شهرسازی گیلان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری از گیلان، در این مراسم که با حضور معاون بر نامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان برگزار گردید، ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله علی خاوری، ماکان پدرام به عنوان مدیرکل جدیدراه و شهرسازی این استان معرفی شد.

مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با ابراز رضایت عملکرد مجموعه راه و شهرسازی کشور، خاوری را مدیر پرتوانی توصیف کرد که کارنامه درخشانی در حوزه راه و شهرسازی استان برجای نهاده است.

مدیرکل جدید راه و شهرسازی- گیلان معرفی شد

امیر امینی معاون بر نامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، استان گیلان را به پاس فرهنگ و تمدن غنی و مقاومت های مردمش در اعصار مختلف، استانی برجسته قلمداد کرد و گفت: وزارت راه شهرسازی نیز در تقسیم کار ملی نقش مهمی در استان ایفا نموده وگیلان به لحاظ دارابودن مدل های چهارگانه حمل ونقل جاده ای، ریلی، هوایی و دریایی از جایگاه ویژه و ممتازی درسطح کشور برخوردار است.

وی افزود: در مبحث شهرسازی و مهندسی سازه و ساختمان، استان گیلان جز سرآمدهای کشور است و اندیشمندان بزرگی در این زمینه تلاش کرده اند و در بهبود و بهینه کردن خدمات مهندسی در حوزه های سازه و ساختمان و پایه های شهرسازی و تمدن شهری تلاش های ثمربخشی انجام داده اند.

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی با اشاره به عدم توانایی دولت در تامین منابع مالی برای احداث آزاد راه های جدید در استان گفت: اتصال کلان شهر رشت به شهرهای پر جمعیت استان از طریق شبکه آزاد راهی نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی است و می طلبد که سازندگان و پیمانکاران محلی در این عرصه ورود کنند.

مدیرکل جدید راه و شهرسازی گیلان- معرفی شد

در ادامه علی پدرام مدیر کل جدید راه و شهرسازی گیلان ضمن تشکر از اعتماد وزارت راه و شهرسازی، خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط حاضر تمام تلاش خود را دارم تا بر اساس سیاستهای ابلاغی وزارت راه و شهرسازی در حوزه های مختلف مجموعه تحت امر این اعتماد را به نحو شایسته ای پاسخگو باشم.

گفتنی است؛ علی پدرام پیش از این مدیریت حوزه طرح های شرکت ساخت و توسعه در گیلان را بر عهده داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه