English

۱۳ آبان روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار است

پارک علم و فناوری گیلان به مناسبت روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه ای صادر کرد.

 ۱۳ آبان روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، در بیانیه روز ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پارک علم و فناوری گیلان آمده است؛

"ملت بزرگ ایران مثل یک صاعقه برسر آمریکا فرود آمده است."

بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران

روز ۱۳ آبان، روز مقابله با استکبار جهانی آمریکا و تسخیر لانه جاسوسی درسال ۱۳۵۸ می‌باشد.

حضرت امام خمینی رحمه الله علیه دانشجویان را در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، انقلاب دوم و حتی بزرگتر از انقلاب اول نامیدند.

مقام معظم رهبری، ۱۳آبان را روز تجلی دوباره آزادگی و شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان می‌دانند و می‌فرمایند: ۱۳آبان روز بسیار مهمی است. به یک معنا روز دانش آموز است؛ به یک معنا روز دانشجوهاست؛ به یک معنا روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار است.

در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هنوز از دشمنی‌ها، توطئه‌ها آمریکا برعلیه ایران ذره‌ای کم نشده است و همه‌ی آنها برای مقابله و رویارویی با استقلال آزادی و جمهوری اسلامی ایران است.

مرور و بازخوانی رخدادها و رویدادهای آموزنده و عبرت انگیز نیازی حیاتی، برای ملت‌ها به شمار می رود و وقایع الهام‌بخش سیزدهم آبان‌ماه در تاریخ انقلاب اسلامی در شمار این رخدادها محسوب می شود.

فرارسیدن ۱۳ آبانماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا فرصتی است برای بیعت مجدد با پیام سید و سالار شهیدان که فرمودند: «هیهات من الذلة» بر این اساس یقین داریم که عزت و کرامت مسلمانان در تمامی عرصه ها حفظ شده و تا زمانی که مکتب ملت شریف ایران اسلامی، مکتب حسینی است، زیر بار هیچ ظلم و ذلتی نخواهد رفت.

پارک علم و فناوری گیلان ضمن گرامیداشت این روز، با الگو قرار دادن پیام اصلی عاشورا و ضمن قدردانی از فداکاری‌های ملت بزرگ ایران در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی، به رهبری داعیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و برمبنای  اصل، عزت، حکمت و مصلحت  ملت شریف ایران و در راستای حفظ آرمان های امام راحل(ره) و ارزش‌های انقلاب اسلامی تلاش می کند، در جهت دستیابی به رشد و توسعه درون‌زا و با همراهی فناوران، نخبگان، پژوهشگران وجوانان عزیز کشورمان آینده‌ای روشن برای ایران اسلامی و ایرانی ترسیم نماییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه