English

هفته آخر شهریور صورت می گیرد؛

پاکسازی مدارس در رودبار

فرماندار رودبار در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان هفته آخر شهریور را هفته پاکسازی مدارس این شهرستان اعلام کرد.

پاکسازی مدارس  در رودبار

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، اسماعیل میرغضنفری امروز در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان با بیان اینکه فضای نشاط و انگیزه در مدارس را باید بالا ببریم گفت: در آستانه بازگشایی مدارس هفته آخر شهریور پاکسازی و زیباسازی مدارس رودبار با همکاری شهرداری ها، مدیران مدارس و انجمن اولیاء ومربیان انجام می شود.

وی از مدیریت آموزش و پرورش خواست با بکار گیری مدیران لایق، شایسته و دغدغه مند در مدارس  و استفاده از فنون و روش های نوین آموزشی تلاش کنند تا سطح کیفی آموزش ارتقاء یابد.

فرماندار رودبار همچنین گفت: با هماهنگی های صورت گرفته و پیگیری نماینده رودبار از مبادی ملی دانشکده فنی دختران در یکی از هنرستان های رودبار تاسیس می گردد که امیدواریم گامی مناسب در جهت آموزشهای دانشگاهی مبتنی بر قابلیتهای منطقه ای و بومی برداشته شود.

وی همچنین با اشاره به نهادینه سازی مقوله سلامت گفت: آموزش و پرورش از نهادهای معتبر و مهم است که در سلامت نقش اساسی دارد از این رو نیاز است 5 دقیقه آخر کلاس های درس به مقوله سلامت اختصاص یابد تا گام های اصولی و اساسی را در ارتقاء سلامت جامعه برداریم و دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت باشند.

با انتقال فرهنگیان رودبار موافقت نمی شود

فرماندار همچنین با اشاره به وجود متقاضیان برای خرید زمین های مدارس تعطیل شده گفت: در چارچوب ضوابط و مقررات قانونی املاک مازاد و بلا استفاده واگذار گردد تا مورد استفاده مفید و بهینه قرار گیرد.

وی تجهیز مدارس مورد استفاده برای اسکان فرهنگیان را مورد تاکید قرار داد و در خصوص انتقال فرهنگیان هم گفت: از آنجائی که از لحاظ قانونی، وجدانی و شرعی نسبت به دانش آموزان مسئولیت داریم با انتقالی ها موافقت نمی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی