English

فرماندار رودبار:

خدمات رسانی به مناطق مختلف این شهرستان سخت و پرهزینه است

فرماندار رودبار گفت: خدمات رسانی به مناطق مختلف این شهرستان سخت و پرهزینه است و اعتبارات اختصاص یافته جوابگو نیست اما به همت دولت تدبیر و امید و پیگیری های نماینده مردم روند توسعه و عمران بصورت قابل قبول در حال انجام است.

خدمات رسانی به مناطق مختلف این شهرستان سخت و پرهزینه است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، اسماعیل میرغضنفری دردیدار با جمعی از مردم این شهرستان افزود: گاز رسانی به روستاها، آب شرب روستایی، استخر شنای بانوان رودبار، ورزشگاه رستم آباد و مجتمع فرهنگی منجیل را از جمله این پروژه ها دانست و گفت: با اهتمام و دغدغه ای که در مدیریت شهرستان نسبت به پروژه های راکد و مطالبات معوق مردم وجود داشت، پیگیرهای لازم صورت گرفت و روند اجرای آنها شتاب گرفت.

وی با یادآوری عهد و پیمان دولت تدبیر و امید با مردم برای اجرای آنچه تعهد کرده است، اظهار داشت: در شهرستان رودبار نیز تمام تلاشمان را بکار خواهیم بست تا این تعهدات روی زمین نماند.

فرماندار رودبار اشتغال را یکی از مسائل مهم جامعه عنوان کرد و افزود: در بحث اشتغال و راه اندازی برخی از واحد هایی که برای مردم و ما مهم است همانند کاشی گیلانا، مجموعه شرکت های امیر منصور آریا و کفش و چرم گنجه و..   اقدامات و پیگیریهای مناسب انجام شده است همانند سیمان لوشان که  شروع به فعالیت کرده است و برخی از شرکتها نیز با تمام کارها وتلاشهایی که به اتفاق نماینده انجام شده است اما تا کنون به دلایل مختلف ازجمله مشکلات قانونی و عدم همکاری مالکین به نتیجه نرسیده است.

 وی با اشاره به حمایت از تولیدات و اشتغال شهرستان گفت: برای حفظ اشتغال موجود در سیمان خزر که مشکل فروش محصول دارد به ادارات شهرستان که پروژه های عمرانی دارند جهت حمایت و تداوم اشتغال تکلیف کردیم که سیمان خود را از این واحد تهیه نمایند.

فرماندار رودبار همچنین با اشاره به اعتراضات اخیر برخی از مردم گفت : افرادی که با خواسته های متفاوت به کف خیابان آمده بودند همه خس و خاشاک و اغتشاشگر نبودند و بعضی مطالبات بحقی داشتند که همه ما باید برای رفع دغدغه آنها و حل مشکلاتشان تلاش کنیم تا فضای وحدت و همدلی در جامعه و میان مردم و مسئولین باشد.

 میرغضنفری با  تاکید بر وظایف دولت درخصوص معیشت و اشتغال افزود: همه ما به عنوان کسانی که در جامعه هستیم هم تکالیفی داریم و همه انتظارات را فقط از دولت نباید داشته باشیم بلکه خودمان هم فعال و حرکت کنیم تا مشکل اشتغال حل شود.

فرماندار رودبار به مشکلات آزاد راه و عوارضی در حوزه این شهرستان  اشاره و خاطر نشان کرد: آزاد راه در پایان دولت نهم بنا به مسائلی بصورت نیمه کاره افتتاح شد که 11 کیلومتر باقیمانده برای شهرستان رودبار مصائب زیادی خصوصا" برای شهروندان رودباری به وجود آورده است و مردم این شهر اکثر پنج شنبه و جمعه ها در مضیقه اند.

میرغضنفری در خصوص عوارضی امامزاده هاشم هم گفت: تمام راه حل های معافیت و یا تخیف مردم رودبار هم از مبادی ملی پیگیری شده است اما با توجه به اینکه عوارضی یک قرارداد الزام آور حقوقی بین وزارت راه و شهرسازی و بانک سرمایه گذار هست نمی توان کاری کرد، البته به مسئولان منعکس کرده ایم که این مسئله موجب نارضایتی مردم شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه