English

جهان اسلام شاهد جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و حامیان آنان است

پارک علم و فناوری گیلان به مناسبت فرارسیدن «روز جهانی قدس»، بیانیه صادر کرد.

جهان اسلام شاهد جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و حامیان آنان است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

روح خدا و بنیانگذار جمهوری اسلامی، چه مدبرانه در ماه مبارزه با نفس سرکش، روزی را برای مبارزه واقعی برای انتفاضه فلسطین مظلوم بنیان نهاد.

«روز قدس روز حیات اسلام است. روز قدس هشدار به همه‌ ابرقدرت ‌ها است »

امروز جهان اسلام شاهد، فلسطین و مردم مظلومش و یمن، عراق و سوریه و مردم بی پناهش است که همه روزه مورد هجوم وحشیانه جنایتکارhن رژیم صهیونیستی کودک کش و دشمنان اسلام و حامیان آنها قرار می گیرند.

در این شرایط مدعیان دروغین حقوق بشر و حامیان اصلی رژیم غاصب و سفاک صهیونیستی در سکوتی مرگبار بسر برده و اما ملت آگاه ایران با امید به وعده الهی و توکل به او، تحت رهبری حضرت آیت الله الظمی امام خامنه‌ای (مدضله‌العالی) با عزمی راسخ و محکم از اسلام ناب محمدی تا بازگرداندن کامل حقوق مردم مظلوم فلسطین و پاک‏‌سازی منطقه از جنایتکاران تروریست، از هیچ تلاش و حمایتی دریغ نخواهد کرد.

مدیران و کارکنان پارک علم و فناوری گیلان در آخرین جمعه رمضان المبارک ۱۴۳۸ و در آستانه روز قدس ، به همراه شرکت های فناور و دانش بنیان مستقر، در کنار آحاد مردم شریف گیلان در راهپیمایی این روز شرکت و ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای امام راحل(ره)، شهدای مقاومت به ویژه مدافعان حرم و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همبستگی و حمایت خود را از مقاومت و پایداری مردم مسلمان و مظلوم فلسطین تا آزادسازی سرزمین قدس شریف اعلام می نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه