English

ایران اسلامی تا بازگرداندن حقوق کامل مردم فلسطین از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد

به مناسبت روز جهانی قدس، پارک علم و فناوری گیلان بیانیه ای صادر کرد.

ایران اسلامی تا بازگرداندن حقوق کامل مردم فلسطین از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، در بیانیه ای که پارک علم و فناوری گیلان به مناسبت فرا رسیدن روز قدس صادر کرده، آمده است: «روز قدس روز حیات اسلام است. روز قدس روزی است که باید به همه‌ ابرقدرت ‌ها هشدار بدهیم اسلام دیگر تحت سیطره‌ شما، به واسطه‌ عمّال خبیثشما واقع نخواهد شد». در این بیانیه اضافه شده است: روز جهانی قدس از یادگارهای ماندگار و جاوید حضرت امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است و روز همبستگی و وحدت جهان اسلام است.

این بیانیه تصریح کرده است: ایران اسلامی تحت رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‏‏ای(مدظله‌العالی)، پرچمدار استکبارستیزی و قیام در مقابل صیهونیست های غاصب بوده و هیچگاه در برابر چشم پوشی های بین المللی و حمایت‏های آمریکا و ایادی مزدور آن از رژیم غاصب اسرائیل، و اقدامات تروریستی و جنایتکارانه گروه ‏های داعش و تکفیری در عراق، سوریه، لبنان، یمن وبحرین سکوت ننموده و تا بازگرداندن کامل حقوق مردم مظلوم فلسطین و پاک‏‌سازی منطقه از جنایتکاران تروریست، از هیچ تلاش و حمایتی دریغ نخواهد کرد.

این بیانیه می افزاید: پارک علم و فناوری گیلان در آخرین جمعه رمضان المبارک ۱۴۳۷ و در آستانه روز جهانی قدس، به همراه شرکت های فناور و دانش بنیان مستقر، در کنار آحاد مردم شریف گیلان در راهپیمایی این روز شرکت، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای امام راحل(ره)، شهدای مقاومت به ویژه مدافعان حرم و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همبستگی و حمایت خود را از مقاومت و پایداری مردم مسلمان و مظلوم فلسطین تا آزادسازی قدس شریف اعلام می نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه